Varnostni sistem knjige naročil, je vezan na knjige naročil pri naročanju dobaviteljem in kupcev in preprečuje/dovoljuje uporabo knjige pri knjiženju naročil, prevzemom in odprem skupini operaterjev. Varnostni sistem knjige naročil ne preprečuje pregleda podatkov o knjigi naročil.
Nastavitve varnostnega sistema za knjige naročil se zažene tako, da na glavnem meniju SAOP iCentra na jezičku Administracija izberemo Varnostni sistem in nato v spustnem meniju Varnostni sistem – Knjige naročil.
Izbor Varnostni sistem – Knjige naročil je aktiven samo za operaterja Skrbnik za uporabnike, ki imajo veljavno licenco za Naročanje dobaviteljem in kupcev (NDK).
Odpre se nam okno s preglednico za nastavitev varnostnega sistema za knjige naročil. V stolpcih so knjige naročil, v vrsticah pa skupine operaterjev.
Izberemo ustrezne kvadratke in s pomočjo desnega gumba na miški odpremo meni, ki nam omogoča nastaviti pooblastila za izbrano skupino operaterjev in knjigo naročil.
Izbori imajo naslednji pomen:
POSNETEK: Potni nalogi v spletni rešitvi mojINFO
PRIROČNIK: So trajnostna proizvodna podjetja bolj konkurenčna?
PRIROČNIK: S. p. in bolniška odsotnost v praksi
BLOG: Prazniki in šolski koledar 2024/2025