Priporočljiv način komunikacije na projektu je uporaba funkcionalnosti Časovnica na pregledu osnovnih informacij o projektu. Tukaj so kronološko prikazane aktivnosti ter komunikacije na projektu. Za dodajo komentarja uporabimo ukaz dodaj komentar. O vsakemu novemu prejetemu komentarju pa smo obveščeni preko elektronske pošte.
V projektu implementacije mora stranka dodati osebe, ki načrtovane za uvajanje v uporabo programa. V pregledu projekta, osebo predvideno za uvajanje dodamo na razdelku Uvedene osebe s klikom dodaj.
Po zgoraj opisanemu ukazu se nam odpre naslednja forma, kjer osebo izberemo iz spustnega seznama ter potrdimo s ukazom dodaj. Osebe, ki jih želimo dodajati, morajo biti uporabniki portala z ustreznimi pravicami.
Vso dodatno dokumentacijo, kot na primer šifranti, na projekt priložimo pod Ostali dokumenti preko gumba Dodaj datoteke. V kolikor želimo dokumente grupirati po mapah pa mapo ustvarimo preko gumba Nova mapa.
Z izbiro ukaza Choose files izberemo dokumente, ki jih želimo na portal odložiti, prenos izvedemo z ukazom Dodaj datoteke.
BLOG: Poplave 2023 – ukrepi za pomoč pri odpravi posledic
BLOG: Najpogostejše računovodske napake v javnem sektorju
BLOG: Vodenje evidenc o izrabi delovnega časa
BLOG: Regres 2023 v podjetju
BLOG: ZVOP-2 in izrekanje kazni
BLOG: Novi obrazec REK-O od 1. januarja 2023 dalje