2025.05.001

DDV Davek na dodano vrednost

  • DDV - Obračuni - Omogočena priprava .zip datoteke za oddajo davčnih evidenc (.csv).
  • DDV - Obračuni - Omogočena priprava izpisov KIR in KPR skladno z novim pravilnikom o oddaji davčnih evidenc.
  • DDV - Obračuni - Omogočena oddaja DDV evidenc po elektronski poti (Aktivacijska koda).

DK Dvostavno knjigovodstvo

  • Izpisi in pregledi - (prenovljena) Bruto bilanca: Seštevki pod preglednico bruto bilance so usklajeni s seštevki na izpisih bruto bilance.
  • Dnevne obdelave - Pregled knjiženja: Na gumbu Kopiraj izbrane je onemogočeno kopiranje knjižb v obdobje, kjer knjiženje ni dovoljeno. Knjižbe v Posrednem knjiženju se pripravijo v prvem naslednjem obdobju, kjer je knjiženje dovoljeno. Če tako obdobje ne obstaja, se samodejno odpre novo.
  • Dnevne obdelave - Pregled kartice: Na gumbu Kopiraj izbrane je onemogočeno kopiranje knjižb v obdobje, kjer knjiženje ni dovoljeno. Knjižbe v Posrednem knjiženju se pripravijo v prvem naslednjem obdobju, kjer je knjiženje dovoljeno. Če tako obdobje ne obstaja, se samodejno odpre novo.
  • Izpisi in pregledi - Izkazi: Pri pripravi XML datoteke so urejene naslednje dopolnitve:
    • Upoštevana je nova shema iz 2024.
    • V značko <Ident vrsta> se zapiše ustrezno leto poročila.
    • V značko <VsePravice> (poljubni vnos) se zapiše fiksno besedilo 'Vse pravice AJPES' in leto poročila.
  • Dnevne obdelave - Posredno knjiženje: Urejeno je aktiviranje polja Datum prejema glede na nastavitev na kontu (Odpri datum prejema = Da) in vrsto dogodka (račun).

OSD Osnovna sredstva in drobni inventar

  • Osnovna sredstva in drobni inventar - Izpis kartice: Urejeno je izpisovanje vseh analitik tudi v primeru tiskanja kartice OS/DI brez nastavitve programa za dodatni podatek 1 in dodatni podatek 2.

OST Obračun storitev

  • Predvidene storitve: Storitve, ki so določene za avtomatski obračun oskrbnin (Nastavitve programa - zavihek Vrtci), so na preglednici obarvane sivo in jih ni mogoče izbrati. 
  • Obračuni - gumb Zaključek: Na izbor je v sklopu Videz računa za vrtec dodan nov izpis ''Prikaz za vrtec 3 (obračuni po mesecih)''. 
  • Vstop v program OST in Nastavitve programa: Za kombinacijo nastavitev: če je Konto terjatev saldakonten (Vrsta = K) in če je vzpostavljena povezava na modul SPR in je stranka uporabnika davčni zavezanec, lahko pride do podvojitve prometa v DK in DDVN, zato je dodana nova kontrola z opozorilom. Potrebno je urediti nastavitve. 
  • Obračun - Izvoz podatkov - Priprava vknjižb obračuna: 
    • Enaka kontrola se nahaja tudi na pripravi vknjižb obračuna. Izvoz knjižb se ne izvede, če nastavitve niso ustrezne. 
    • S 1.7.2025 je potrebno evidentirati posamezne račune za evidenco obračunanega DDV, zato je pred pripravo podatkov dodana kontrola z opozorilom, če v Nastavitve programa - zavihek Konti ni označen Posamezen prenos terjatev.

PRAC Prejeti računi

  • Prenovljeni Prejeti računi - Preglednica prejetih računov - Masovno knjiženje: Če na knjigi nastavimo, da program dovoli knjižiti račun tudi v primeru, ko račun spada v zaklenjeno davčno obdobje se le-ta poknjiži v modul DDVN v naslednje prosto obdobje, na prejetem računu se datumi davčnega obdobja prav tako uskladijo na prvo prosto obdobje in so med obema moduloma skladni.
  • Prenovljeni prejeti računi-  Uvoz eračunov: Poleg uvoza e-računov od ponudnika ZZI preko elektronskih poti je sedaj omogočen tudi ročen uvoz e-računov.
  • Prenovljeni prejeti računi - ePoštar čakalna vrsta: V čakalni vrsti je urejen prikaz zneskov v stolpcu Znesek tako, da so zneski prikazani v ustreznem formatu.

KE Kadrovska evidenca

  • Kadrovska evidenca:
    • Varnostni sistem je dopolnjen z vsemi manjkajočimi varnostnimi ključi.
  • Zaposleni - Zaposleni - Izbran zaposleni - Ikona Saop raziskovalec:
    • Urejeno je odpiranje dokumentov z dvoklikom na dokument.
  • Zaposleni - Zaposleni - gum Pripomočki - Izračun pretekle delovne dobe:
    • Popravljen je pripomoček na zaposlenih Izračun pretekle delovne dobe, da deluje enako kot preračun delovne dobe na zaposlenem. Pred popravkom je bila težava v tem, da v primeru, ko je bila vsota mesecev preteklih zaposlitev 12 oz vsota dni 30, da ni pretvorilo v dodatno leto oz. dodatni mesec.

OPN Obračun potnih nalogov

  • Šifranti OPN - Vozila:
    • Na vnosni maski Vozila podatek Povprečna poraba ni več obvezen.

OPZ Obračun plač zaposlenim

  • Obračun plač - Izbira poljubnega obračuna - Gumb Izvoz podatkov - Prenos v Dvostavno knjigovodstvo:
    • Gumb Prenesi temeljnico PP - omogočili smo neposredni prenos temeljnice PP v posredno knjiženje DK v primeru, da je povezava med moduli vzpostavljena.
  • Obračun plač - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Nastavitve:
    • Polje "Združi obdobje od/do na vrsti obračuna" je sedaj onemogočeno.
    • V primerih, ko je bila ta možnost predhodno izbrana, se samodejno nadomesti z nastavitvijo "Združi obdobje od/do, če so vmes nedelovni dnevi".
  • Obračun plač – izbira poljubnega obračuna – gumb Neposredni vnos – gumb Obračunaj vse oz. izbira posameznega zaposlenega – gumb Obračunaj - Izpis napak:
    • Če je Vrsta obračuna Plača in Vrsta dohodka 1001, je dodan izpis napake: »Zaposleni nima obračunane akontacije dohodnine«.
    • Napaka, povezana z oprostitvijo prispevkov za zaposlene starejše od 60 let, se izpiše le pri neinvalidskih podjetjih.
    • Dopolnjena je tudi OLAP Analiza obračunov - napake in opozorila.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Neposredni vnos:
    • V preglednici je dopolnjena kontrola med stolpcema Predvidene ure in Vse ure in se v primeru, ko se podatka ujemata, ure ne barvajo več rdeče.
  • Šifranti - Sistem obračuna - Formule po skupinah:
    • Delovanje formul po skupinah je omogočeno tudi v primeru formul za primerjavo, odstotek ali znesek.
  • Pripomočki - Analize - Analiza obračunov:
    • Na okno pred vstopom v analizo je dodano polje Prikaži tudi podatke iz vzporednih obračunov. Polje je privzeto prikazano brez kljukice, kar pomeni, da v analizi ne bodo prikazani podatki iz vzporednih obračunov (obračunov z zaporedno številko 0), ampak samo podatki iz rednih obračunov. Če bi želeli v analizi prikazati poleg rednih obračunov tudi vzporedne obračune, se polje označi s kljukico.
  • Pripomočki - Analize - Analiza obračunskih vrstic:
    • Na okno pred vstopom v analizo je dodano polje Prikaži tudi podatke iz vzporednih obračunov. Polje je privzeto prikazano brez kljukice, kar pomeni, da v analizi ne bodo prikazani podatki iz vzporednih obračunov (obračunov z zaporedno številko 0), ampak samo podatki iz rednih obračunov. Če bi želeli v analizi prikazati poleg običajnih obračunov tudi vzporedne obračune, se polje označi s kljukico.
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Izbran obračun - Korak 3 Priprava obračuna - Gumb Dodatne možnosti - Dodaj ure do polnega del. časa:
    • Urejeno je dodajanje ur v primeru, ko izberemo zaposlene preko gumba Izbrani zaposleni.
    • Urejeno je dodajanje ur v primeru, ko izberemo zaposlene preko gumba Izbrani zaposleni in se omejimo še na Šifro skupine.
    • Na preglednico, ki se odpre ob kliku na Izbrani zaposleni sta dodana podatka Šifra skupine in Naziv skupine.
  • (Javni sektor) Pripomočki - Pripomočki za javni sektor - Izračun uspešnosti v javnem sektorju:
    • Dopolnjen izračun osnovne plače decembra preteklega leta.
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - izbira poljubnega meseca -  Korak 2 Prenesi v pripravo obračuna:
    • Poleg obsega šifer zaposlenih (od–do) je sedaj na voljo tudi gumb Izbrani zaposleni, ki omogoča prenos točno določenih zaposlenih v Korak 3.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Dokumenti obračuna - Zavihek REK obrazci in eDavki - Gumb Obrazci REK-O:
    • Dopolnjena je priprava REK-O obrazca v primeru zaposlenega, kateremu se obračunajo prispevki od razlike do najnižje osnove za plačilo prispevkov, celomesečna refundacija ter ima oprostitev plačila prispevkov za zaposlovanje zaradi zaposlitve za nedoločen čas (v nekaterih primerih je pri delitvi prispevka za zaposlovanje na plače prišlo do zneska -0,01 v polju Za plačilo).
  • (Javni sektor - Nastavitev obračuna za Univerzo) Obračun plač - Izbran obračun za vrsto obračuna Regres:
    • V primeru zaposlenega, razporejenega na več stroškovnih mest, se je nepravilno pripravila delitev prispevkov na plače po vrsticah, glede na stroškovno mesto. Delitev je sedaj urejena.
  • Obračun plač - Obračun za Vrsto dohodka 1098 Izplačilo plač za daljše časovno obdobje - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek REK obrazci in eDavki - Gumb Obrazci REK-O:
    • Dopolnjena je priprava REK-O obrazca v M sklopu tako, da se obdobje na vrstico M polni iz obračunske vrstice, če so podatki vneseni v obdobje in je polje Poračun označeno s kljukico. Če podatkov o obdobju na vrstici ni, se v M sklop poroča obdobje, ki je vneseno v Nastavitvah obračuna - zavihek Poračuni v razdelku Povprečenje.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek Nadomestila ZZZS, ZPIZ,... - Gumb Tiskanje:
    • Urejena prikaz prispevka za dolgotrajno oskrbo na zbirnem in individualnem izpisu (po normiranih ali dejanskih urah).
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek Nadomestila ZZZS, ZPIZ,... - Gumb Obrazci eNDM za refundacije:
    • Urejena priprava obrazca z upoštevanjem prispevka za dologotrajno oskrbo.
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Izbran obračun - Korak 1:
    • Urejeno je osveževanje preglednice vseh zaposlenih v Koraku 1 takoj po vnosu podatkov za posameznega zaposlenega.
  • (Javni sektor) Šifranti - Zaposleni - Podatki zaposlenih - Izbran zaposleni - Podatki plač - Obračunski podatki - Osnove oziroma Osnove po DM:
    • V primeru, ko podatke v osnove prenašamo iz Prevedbe po DM PO 01.01.2025, se na osnove zapiše informacija, kdo je izvedel zadnji prenos. Do podatka pridemo, če izbrano osnovo odpremo in uporabimo kombinacijo tipk Ctrl+Alt+črka P.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Neposredni vnos:
    • Urejen preračun neto v bruto z upoštevanjem prispevka za dolgotrajno oskrbo.

Registracija časa

  • (Javni sektor) Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Nastavitve:
    • Omogočen izračun dodatkov za delo nad dovoljenim številom ur preko polnega delovnega časa.

mojINFO

  • Prijava odsotnosti – Vse odsotnosti:
    • Na koledarju so zdaj prikazane tudi odsotnosti, ki ne zahtevajo potrjevanja. Za takšne odsotnosti je dostop do podrobnosti onemogočen.
    • Nad koledarjem je dodan nov filter »Druge odsotnosti«, ki je privzeto izključen. Če uporabnik filter vključi, se na koledarju prikažejo tudi odsotnosti brez potrjevanja.
    • Če ima zaposleni na isti dan več različnih vrst odsotnosti, velja naslednje pravilo za prikaz:
      • Prednost ima odsotnost, ki se potrjuje.
      • Če se nobena odsotnost ne potrjuje, se prikaže tista, ki ima višjo zaporedno številko.
  • Evidenca prisotnosti - Obdelava viška ur:
    • V preglednico je dodan nov stolpec Opomba.
  • Potni nalogi:
    • Urejeno je, da se v primeru, ko je aktivirano Usklajevanje registracije prisotnosti in mojINFO Potni nalogi ter imamo odprt potni nalog, na katerem traja potovanje več kot en dan, ob kliku na Zaključi podatki o času odhoda in prihoda iz službene poti ne prepišejo več v Registracijo prisotnosti.
  • Potni nalogi - Moji aktivni potni nalogi - Gumb Nov potni nalog:
    • Ob vnosu novega potnega naloga, se v polju Način prevoza ponudi način prevoza, ki je bil izbran na predhodnem potnem nalogu prijavljenega spletnega operaterja. To ne velja v primeru, ko imamo v Nastavitvah v mojINFO označeno polje Omogoči izbiro samo službenih avtomobilov.
  • Potni nalogi - Moji aktivni potni nalogi:
    • Na potnih nalogih s statusom Odprt in Napovedan je urejeno brisanje dodane priponke.
  • Potni nalogi - Moji aktivni potni nalogi - izbira potnega naloga s statusom Odprt - gumb Shrani/Zaključi:
    • Odpravljena je napaka, ki se je zgodila pri shranjevanju oz. zaključevanju odprtega potnega naloga, v primeru ko je imel zaposleni zelo dolg naziv (ime in priimek). 
  • Nadzorna plošča - gradnik Prihajajoče odsotnosti:
    • Odsotnosti s statusom Preklicano se med prihajajočimi odsotnostmi ne prikazujejo več. 
  • Evidenca prisotnosti - Zbirnik ur zaposlenih:
    • Spremenjen je podatek Ure za koriščenje za pretekli mesec.
  • Nadzorna plošča - Današnji dogodki oz. Evidenca prisotnosti - Moja prisotnost:
    • Urejen je vnos dogodka Delo od doma po dogodku Malica, ki se je začel na terminalu.

DN Delovni nalogi

  • Knjiženje - delovni nalogi (in Šifranti - Knjige DN): Prenovljena preglednica dodatnih lastnosti delovnega naloga, ki sedaj omogoča formatiran vpis vrednosti lastnosti glede na njen tip (izbor iz koledarja, izbor iz šifranta strank,...).
  • Knjiženje - delovni nalogi: Na zavihku "Material in storitve" je prikazana tudi razpoložljiva zaloga artikla iz vrstice preglednice (ne več samo zaloga). V kolikor je dejanska količina večja od razpoložljive zaloge (in manjša od zaloge), se vrstica obarva vijolično. Velja za primer vklopljenega prenovljenega sistema rezervacij.

FAK Fakturiranje

  • AddProformaInvoice, ModifyProformaInvoice - odpravljena je težava, ko se preko API-ja popusta ni zaokrožilo na dve decimalni mesti.
  • Za urejanje nastavitev potrjevanja dokumentov je umaknjena kontrola aktivne kode naprednih funkcij eRegistratorja.
  • Dopolnjeno prešifriranje podatkov tudi za preglednico "Knjiženje in davki".
  • Največje možno število priponk, ki se jih lahko pošilja z eRačunom, ko se račun izstavlja po elektronski poti na ponudnika ZZI, je povečano na 10.

KUH Kuhinja

  • Izbor jedi (Jedilniki - Enote - Obroki - Meniji - Jedi ): Onemogočena možnost izbora ali dodajanja artiklov, ki so označeni kot:
    • Fantom, alternativna sestavnica ali razvojni artikel.
    • Storitev, drobni inventar, provizija, vir, vrednostno blago.
  • Knjiženje porabe - Knjiženje brez normativov: onemogočena možnost izbora ali dodajanja artiklov, ki so označeni kot:
    • Fantom, alternativna sestavnica ali razvojni artikel.
    • Storitev, drobni inventar, provizija, vir, vrednostno blago.

MSP Materialno skladiščno poslovanje

  • Na obdelavi predprejemov smo na množičnem tiskanju dokumentov (tiskalnik desno zgoraj) dodali možnost "Serijsko tiskanje prejemov". Preko te obdelave lahko natisnemo s predprejemi povezane prejeme (Podatek o številki prejema je viden na preglednici predprejemov v stolpcu "Številka prejema"). Natisniti je možno samo dokumente, katerih predprejemi so bili knjiženi v prejeme in imajo posledično status Knjižen. Program natisne dokumente prejema.  Vrstice predprejema, ki niso knjižene v prejem ne bodo natisnjene.  Dokumente lahko izbiramo po naslednjih kriterijih:
    • Številka predprejema 
    • Številka prejema
    • Datum predprejema  
  • Tiskanje se vrši na obrazce prejemov. Predogled ni na voljo.
  • Dopolnjena je bila obdelava knjiženja inventurnih razlik, ki nam v primeru, da je na inventuri dodan artikel, ki nima kalkulacije ponudi vpis cene za zalogo za tovrsten artikel. Obdelava je bila dopolnjena na način, da program vpis cene ne zahteva v primeru, ko je seštevek količine tovrstnega artikla enak 0.
  • Primer: 
    • Artikel v okviru iste inventure dodamo in kasneje storniramo v novi vrstici.
    • Količino za tovrsten artikel popravimo na 0.
  • Oblika kartice artikla na hitrem pregledu zalog F7 je bila usklajena tako v primeru ko je na prikazu omejeno skladišče oz. ko to ni. V preteklosti  se v prvem primeru niso izpisale vrednosti 0, v drugem pa so se. Sedaj je izgled poenoten na način, da se vrednosti nič ne izpisujejo v stolpcih (ne glede ali je skladišče vpisano ali ne):
    • Količina prejema
    • Vrednost prejema
    • Količina izdaje
    • Vrednost Izdaje
    • Nivelacija 
  • Funkcionalnost obdelave "Razveljavitev knjižene inventure" smo razširili tudi na možnost razveljavitve poknjižene inventure, ko inventurni viški ali manki ne obstajajo.
  • Evidenca v trgovini na debelo je bila prilagojena FIFO metodi vrednotenja zalog.
  • Na obdelavi inventure je bil izhod iz inventure preko tipke ESC usklajen z delovanjem z izhodom preko gumbov. 
    • V primeru, ko je inventura še v delu (status "Pripravljen") se izhod preko ESC obnaša na enak način, kot če bi izbrali možnost "Shrani in zapri".
    • Ko pa je inventura zaključena (status "Knjižen") se izhod preko ESC obnaša, kot če bi izbrali možnost "Zapri".

NDK Naročila dobaviteljem in kupcev

  • Naročilo kupcev - uvažanje vrstic preko "Čarovnika za uvoz" je dopolnjeno tako, da deluje poenoteno kot Odpremni nalogi ter računi. In sicer se pri uvozu vrstic v naročilo kupcev preko "Čarovnika za uvoz" v vrstice napolni črtna šifra artikla, ki je navedena v uporabnikovem šifrantu artiklov.
  • Poenotena obdelava Avtomatsko formiranje naročil iz naročil kupcev. Po novem je enaka kot na pripomočkih.
  • Pri pripravi naročil se v primeru uporabe pogodb podatki pripravijo na sledeči način:
    • Pogodba, ki je omejena količinsko: pri naročanju, se vrstice v vmesni preglednici za naročilo razdelijo na vrstice s pogodbo in preostale vrstice brez pogodbe (te dobijo tekst: Avtomatsko formiranje naročil).
    • Pogodba, ki je omejena vrednostno: na gumb Izvajaj, je kontrola na skupno vrednost pogodbe. Primerja se z že vsemi ne-storniranimi naročili, ki so vezana na pogodbo, skupaj s predlagano vrednostjo za naročila.
  • Dobavitelji - prevzemanje od dobaviteljev, zapiranje naročil: V primeru naknadnega zapiranja naročil (povezovanje prevzema od dobavitelja z naročili dobaviteljem po vpisanih vrsticah prevzema) se v primeru vklopljenega novega sistema rezervacij viri rezervacij ustrezno prenesejo iz naročila na prevzem od dobavitelja. Kadar prevzem in naročilo nimata istega skladišča, je potrditev funkcije onemogočena.
  • Naročila kupcev - obdelave, prenos naročil v delovne naloge: V primeru uporabe prenovljenega sistema rezervacij lahko pri formiranju delovnih nalogov iz naročil kupcev direktno izvedemo rezervacijo vrstic naročila, ki so bili prenesene v delovne naloge.
  • Na obdelavi internih prenosov iz maloprodaje je bila odpravljena težava, ko program ni pravilno prikazal zapisov, če ni bila označena kljukica "Vsi zapisi". 

QM Spremljanje kakovosti

  • Knjiženje - kontrolni nalogi (in Šifranti - Knjige kontrolnih nalogov): Prenovljena preglednica dodatnih lastnosti delovnega naloga, ki sedaj omogoča formatiran vpis vrednosti lastnosti glede na njen tip (izbor iz koledarja, izbor iz šifranta strank,...).
  • Celoten program je prilagojen na možnost povečave pisave.

TDR Trgovina na drobno

  • Na uvozih podatkov smo onemogočili uvoz artiklov, ki imajo v šifri znak apostrof.
  • Na obdelavah knjiženj v modulu TDR smo onemogočili uporabo naslednjih artiklov:
    • Artiklov z vključenim fantomom oz. kjer je artikel označen kot fantom.
    • Artiklov, ki so označeni kot alternativna sestavnica.
  • Na novem hitrem pregledu zalog F8, je bila odpravljena težava, ko program ni zmanjševal razpoložljive zaloge, če je bila v modulu TDR omogočena prodaja brez zalog in je bila prodana večja količina artiklov, kot je bila na zalogi. Opomba: navedena funkcionalnost je na voljo zgolj v postavitvi , ko gre za t.im. "Združeni TDRMSP".  
  • Za 64B okolje je bila omogočena funkcionalnost "Zaloga poslovalnic", ki je dosegljiva na obdelavi F7 in se uporablja na t.im. OffLine blagajnah.   

VRP Večnivojski razpis proizvodnje

  • Knjiženje - delovni nalogi (in Šifranti - Knjige DN): Prenovljena preglednica dodatnih lastnosti delovnega naloga, ki sedaj omogoča formatiran vpis vrednosti lastnosti glede na njen tip (izbor iz koledarja, izbor iz šifranta strank,...).
  • Serijsko knjiženje delovnih nalogov - prilagoditev na nov sistem rezervacij (velja tudi za izvajanje preko procedure/razporejevalca opravil).
  • Pripomočki - Naknadno usklajevanje proizvodnih cen:
    • Izvedba pripomočka (enkratni zagon) po tem, ko pokaže listo izvedenih usklajevanj, to listo shrani v dokumentni sistem eRegistrator (na entiteto stranke, pod "stranko uporabnika" v mapo VRP\Leto\UsklajevanjeProizvodnihCen.
    • V nastavitvah zagona smo umaknili nastavitev vezano na mapo za shranjevanje poročila in jo nadomestili z nastavitvijo vrste dokumenta pod katero se poročilo shrani v dokumentni sistem eRegistrator. Do dokumentov lahko dostopamo tudi preko gumba "Odpri arhivirane zapise" (ali preko klasičnih dostopov vezanih na dokumentni sistem eRegistrator).
  • Izpisi - predvidena poraba materiala: "redizajniranje" nastavitvene forme izpisa (in nastavitev forme) zaradi prilagoditve programa na možnost povečanja velikosti pisave.

Artikli

  • Pregled artikli - zaloge, cene (F8) na zavihku "Popusti za stranke" je dodana kolona "Neto cena", ki prikazuje prodajno ceno za stranko zmanjšano za dodeljen popust.

Web.API

  • ModifyPurchaseOrder - Prilagoditev delovanja metode na nov sistem rezervacij.
  • PostPurchaseOrder - Prilagoditev delovanja metode na nov sistem rezervacij.
  • ModifyPreReceipt; PostPreRecipt - Prilagoditev delovanja metode na nov sistem rezervacij.
  • ModifyWorkOrder, UpdateWorkOrderMasterData - Prilagoditev delovanja metode na nov sistem rezervacij.
  • AddWarehouseReceipt - Prilagoditev delovanja metode na nov sistem rezervacij.
  • AddRetailInvoice - Onemogočili smo uporabo:
    • artiklov z vključenim fantomom oz. kjer je artikel označen kot fantom;
    • artiklov, ki so označeni kot alternativna sestavnica;
    • v primeru, da kateri od artiklov zadovoljuje navedenim pogojem, program dokumenta ne poknjiži in javi: "Šifre artiklov: (navedena šifra) ne obstajajo, artikli niso aktivni ali je njihova uporaba nedovoljena!"
  • ModifyReceivingAdvice - Prilagoditev delovanja metode na nov sistem rezervacij.
  • ModifyDispatchAdvice_v2 - Vrnjena validacija nad obstojem šifre artikla.
V tem prispevku