Kot smo vas že na naši pomladni konferenci za javni sektor obvestili, pripomoček za pripravo delovne uspešnosti dopolnjujemo z novimi funkcionalnostmi. O tem, kdaj bodo posamezne dopolnitve na voljo in kako do njih, vas bomo obveščali.
Dopolnitve, ki se pripravljajo in bodo na voljo predvidoma poleti 2021:
- Pošiljanje letnega obvestila po e-pošti
- Uvoz in izvoz ocen iz MS Excela
- Vnos ocen ločeno po stroškovnih mestih
- Prenos zneskov uspešnosti v vzporedne obračune zaradi izračuna zneskov poračuna nadomestil.
Dopolnitve bomo v pripomoček vgrajevali postopoma. Trenutno sta v pripravi dopolnitvi, povezani z izvozom in uvozom ocen ter dopolnitev, povezana s pripravo poračuna nadomestil.
Ker pripomoček v ozadju že dopolnjujemo, morate vsi, ki boste zaposlene za leto 2021 ocenjevali trimesečno ali polletno, preden pripravite nove obračune delovne uspešnost v pripomočku, obvezno namestiti verzijo iCentra 2021.04.001 oziroma novejšo.
S tekočo verzijo smo namreč zbirni zapis za zaposlenega v spodnjem delu preglednice razdelili po mesecih (odvisno od tega, za koliko mesecev ocenjujete zaposlene).
Podatke, ki so razdeljeni v spodnjem delu preglednice bomo uporabili za pripravo poračunov nadomestil po mesecih.