Skrbnik dokumentov:
Pri enostavnih potrjevanjih je skrbnik računovodja, pri kompleksnejših sistemih potrjevanja pa je odvisno od uporabniških internih procesov.Vzorci podpisnikov (skupine potrjevalcev) določajo podpisnike, ki dokumente lahko:
V vzorcu lahko določimo najmanj enega ali več podpisnikov, ki jih razporejamo po nivojih (vzporedno ali zaporedno potrjevanje) in s tem določamo hierarhijo.Podpisniku lahko določimo tudi poverjenika (pooblaščenca). V takem primeru bosta določen račun dobila v podpis oba: podpisnik in poverjenik. Ko eden od njiju dokument potrdi, se proces potrjevanja nadaljuje, oba pa lahko dostopata do potrjenega dokumenta.Referent za potrjevanje:
Referent za potrjevanje je obvezni podatek na prejetem računu (Knjiga prejetih računov) in izdanem računu (Fakturiranje), ko dokument pošljemo v potrjevanje.
Da se nam avtomatsko izpolnijo polja o Referentu, Skupini potrjevalcev in Skrbniku potrjevanja, moramo te nastavitve nastaviti na Knjižni skupini.Knjigovodstvo-Knjiga prejetih računov-Knjiga:Kliknemo na Popravi zapis. Odpre se nam spodnje okno.Postavimo se na Knjižno skupino ter zopet kliknemo na gumb Popravi zapis.Odpre se nam spodnje okno, na katerem izpolnimo podatke, katere želimo, da se nam ob uvozu prejetih računov v knjigo prejetih računov, avtomatsko izpolnijo (Referent za potrjevanje, Skupina potrjevalcev in/ali Skrbnik dokumentov).Nastavitev velja za knjižno skupino. To pomeni, da moramo urediti nastavitve na vsaki knjižni skupini posebej.
POSNETEK: Potni nalogi v spletni rešitvi mojINFO
PRIROČNIK: So trajnostna proizvodna podjetja bolj konkurenčna?
PRIROČNIK: S. p. in bolniška odsotnost v praksi
BLOG: Prazniki in šolski koledar 2024/2025