SAOP iCenter omogoča avtomatsko izmenjavo podatkov z velikimi trgovinami (prejeta naročila, izdani računi, poročilo o stanju zalog...).Rešitev SAOP iCenter omogoča avtomatsko izmenjavo podatkov s tistimi velikimi trgovinami, ki uporabljajo rešitve Panteon Group d.o.o. (Engrotuš, Mercator, DM, Spar, Baumax, Merkur, Mueller, Inter.…) in ZZI d.o.o..Tako lahko avtomatsko izmenjujete standardizirane dokumente:
Z elektronsko izmenjavo standardiziranih dokumentov podjetje pridobi naslednje:
Za podrobne informacije o uvedbi sistema RIP nas pokličite na 080 13 20.
Primeri – Kako deluje sistem RIP?
Rešitev temelji na EAN sistemu črtnih kod, tako za kupce kot tudi za artikle. Osnova za nemoteno delovanje je, da ima vsak artikel vpisano EAN šifro in vsaka stranka vpisano EAN šifro.Vsak uporabnik RIP sistema mora svojemu podjetju zagotoviti EAN črtno šifro, prav tako mora EAN šifro zagotoviti vsem artiklom, ki jih prodaja preko RIP sistema.
Šifranti
Na vnosu dokumentov je potrebno najprej v zavihku »Splošno« odpremnega naloga izbrati v podatku »Funkcija RIP« pravo vrednost (Sprejeto brez pripomb, Sprememba ali Zavrnjeno v celoti).Če izbere operater opcijo »Spremenjeno«, potem mora tudi v vrsticah dokumenta spremeniti »količino za odpremo« in vpisati razlog, zakaj je spremenjena.Ko je dokument končan, se najprej pošlje obrazec FOR in potem pred samo dobavo še obrazec DOB.Sistem ima možnost delati tudi s kupčevimi šiframi artiklov pri pošiljanju dokumentov. Podpira tako tehtano blago kot tudi vodenje serijskih številk (sarž).Z vpeljavo tega sistema v poslovne procese se bistveno skrajša čas vnosa dokumentov, zmanjša se količina napak pri vnosu.
POSNETEK: Potni nalogi v spletni rešitvi mojINFO
PRIROČNIK: So trajnostna proizvodna podjetja bolj konkurenčna?
PRIROČNIK: S. p. in bolniška odsotnost v praksi
BLOG: Prazniki in šolski koledar 2024/2025