Nastavitev storitve WEB-S - WEB Stranke

Za nastavitev storitve WEB-S - WEB Stranke je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo.


Postopek vklopa storitve WEB-S - WEB Stranke:

  1. Najprej zaženete program Saop, ter se prijavimo kot skrbnik
  2. Nato gremo pod Administrator --> Uporabnik in računalnik --> Nazivi in licence
  3. Z dvoklikom izberemo svoje podjetje, nato pa kliknemo na ePoštar
  4. Kliknemo na gumb vnesi zapis in z dvoklikom izberemo "WEB-S - WEB Stranke"
  5. Nato naredimo dvoklik na storitvi "Sprememba osnovnih podatkov stranke". V oknu ki se nam odpre, obkljukamo "Aktivna storitev", pod "Čas hranjenja" vpišemo: 30d ter nastavimo "Razpored" izvajanja storitev kot prikazuje primer na sliki:
  6. Če se želimo prepričati ali zadeva deluje kliknemo na Uprava Republike Slovenije za javna plačila in damo test. Če nam izpiše Test ok, je bil postopek zamenjave digitalnega potrdila pravilno izveden.


V tem prispevku