2024.06.001

BP Blagajniško poslovanje

  • Knjiženje - Prejemki/Izdatki: Urejen vpis vezave v polje Veza za primer vnosa ene ali več vrstic oziroma v primeru brisanja vrstic, če je veza na odprte postavke v Dvostavnem knjigovodstvu.
  • Knjiženje - Vnos prejemkov/izdatkov: Urejena dodelitev številke dokumenta in kronološke številke v primeru, ko ima uporabnik 2 x odprto blagajno in izvaja vnos.
  • Šifranti BP - Vrste prejemkov/izdatkov: Dodana je kontrola in novo obvestilo na Potrdi, če ima šifra označen Izvoz po načinu plačila in za šifro ni zapisa v šifrantu Konti po načinih plačil.
  • Knjiženje - Prejemki - Izdatki - Gumb Knjiži v DK in desni klik Ponovno knjiženje dnevnika: Dodana je kontrola, če med dokumenti za knjiženje obstaja šifra prejemka/izdatka, ki ima označen Izvoz po načinu plačila in za šifro nima zapisa v šifrantu Konti po načinih plačil. V tem primeru se prikaže opozorilo in knjiženje se ne izvede.

DDV Davek na dodano vrednost

  • DDV - Preglednica: Urejeno delovanje filtrov preglednice "Računi v obračunu" in "Plačano v obdobju".
  • DDV - Preglednica - Olap - Po postavkah obrazca DDVO: Dodani podatki o datumu plačila, znesku plačila in šifre konta vrstice.
  • Dnevne obdelave - Pregled knjiženja - Storniraj izbrane: V primeru, ko ima knjižba na kontu, ki je v šifrantu označen kot konto davka, povezan DDV zapis, se bo v DDV knjigi pripravil storno dokument DDV z inverznimi zneski kot original.
  • Obračun - RPO - Izpis popravkov: V primeru, ko ima originalni račun več vrstic, ki se poročajo v RPO (npr. storitve in blago), račun popravka pa popravlja samo eno vrstico (blago), sedaj izpis prikaže samo eno vrstico za posamezni račun.

DK Dvostavno knjigovodstvo

  • DK - Posredno knjiženje in Pregled knjiženja - Urejanje knjižbe: Omogočeno je dodajanje priponk na nesaldakontne konte.
  • Izpisi in pregledi - Kartice - Kartica konta: Priprava excel datoteke omogoča izvoz v .xlsx vrsto Excel datoteke. Po izvozu se Excel datoteka odpre.
  • Dnevne obdelave - Posredno knjiženje - Vnesi/Uredi zapis - Pasica "Priponka": Dodana možnost vnosa priponke tudi na nesaldakontne knjižbe.
  • Dnevne obdelave - Posredno knjiženje - Vnesi/Uredi zapis - Pasica "Fascikel": Dodana možnost vnosa fascikla na vse knjižbe.
  • Dnevne obdelave - Posredno knjiženje - Vnesi/Uredi zapis - Pasica "Temeljnica": Dodana možnost samodejnega shranjevanja dnevnika knjiženja v eRegistrator in samodejno pripenjanje na knjižbe.
  • Nastavitve programa - Dodan zavihek "Tisk/Priponke" - Dodane nastavitve: "Vrsta dokumenta priponke", "Vrsta dokumenta temeljnice", "Vrsta fascikla".
  • Nastavitve programa: Prestavljena nastavitev "Samodejno tiskaj kontrolni dnevnik po vzorcu" iz zavihka "Knjiženje" na zavihek "Tisk/Priponke".
  • Nastavitve programa: Dodana nastavitev za funkcionalnost "Samodejno tiskaj kontrolni dnevnik po vzorcu" - samodejno shranjevanje v eRegistrator.
  • Plačevanje - pregled plačil izpiska:
    • Šifrant pravil kontiranja – Briši zapis: Dodana je kontrola, če je pravilo kontiranja že bilo uporabljeno. V tem primeru se pojavi opozorilo in brisanje ni mogoče.
    • Pravila kontiranja: Preimenovan je izbor 10 - odliv (debet) in 20 - priliv (kredit) v 10 - odliv (v breme) in 20 - priliv (v dobro).
    • V desni klik preglednice plačil je dodana bližnjica Novo pravilo kontiranja, ki omogoča dodajanje novega pravila kontiranja na enak način, kot deluje opcija na spustnem meniju Dodatna pravila kontiranja - Novo pravilo kontiranja.
  • Dnevne obdelave - Plačevanje:
    • Uvoz XML SEPA izpiska (stara in nova verzija): 
      • Dopolnjen je vpis BIC/SWIFT prejemnika ali plačnika.
      • Dopolnjen je vpis IBAN oznake države in IBAN kontrolne številke za TRR prejemnika ali plačnika.
      • Naziv nalogodajalca je razširjen na 70 mest in dopolnjeno je branje celotnega naziva iz XML.
      • Naslov nalogodajalca je razširjen na 70 mest in dopolnjeno je branje celotnega naslova iz XML.
      • Oznaka države se prebere in vpiše v novo polje. 
    • Obdelava plačila izpiska: 
      • Na oknu za obdelavo plačila je dopolnjen prikaz številke izpiska.
      • Naziv stranke: Prikazan je celoten naziv stranke s prelomom v naslednjo vrstico.
      • Naslov: Dopolnjen je prikaz celotnega naslova s prelomom v naslednjo vrstico.
      • Dodan je podatek o državi stranke.
      • TRR: Prikazan je transakcijski račun z oznako države in kontrolno številko, če zapis obstaja.
      • Konto: Na ponujanju konta je dopolnjen filter na konto.
      • Če konto zahteva vnos dodatnih analitik, se kurzor postavi na gumb Dodatne analitike.
      • Nalog: Dodana je kontrola na Shrani in zapri, če konto zahteva vnos naloga. 
      • Pogodba: Za SI lokalizacijo označena črka a in vzpostavljena kombinacija ALT + A.
      • Urejeno je gibanje kurzorja po poljih za obdelavo plačila. 
  • Izpisi in pregledi - Kartica konta: Na izpisih se ustrezno prikazujejo opis vknjižbe in podatki o stranki.
  • Dnevne obdelave - eKompenzacije: Urejena je možnost sortiranja in iskanja postavk.
  • Dnevne obdelave - Opominjanje: Prenovljena sta izpisa Združeni opomin in Združeni opomin z UPNQR. Omogočena je priprava združenega opomina z upoštevanjem odprtih plačil.
  • Dnevne obdelave - Opominjanje: Posodobljen izgled izpisov v tujih jezikih.
  • Dnevne obdelave - Avansi - Izstavitev računov na podlagi predplačil: Odpravljena je težava multipliciranja avansnih računov v Fakturiranju. Tekom priprave računov v Fakturiranju gumb Pripravi račune postane neaktiven. Ponovno se aktivira po zaključku obdelave.
  • Dnevne obdelave - Opominjanje: Spremenjen je izgled zaslona za pripravo opominov (gumba za obračun in brisanje obračuna obresti sta premaknjena v nogo).
  • Dnevne obdelave - Plačevanje: Na preglednici izpiskov je v desni klik dodana nova opcija Sprememba datuma izpiska. Opcija je aktivna, če je izpisek še neknjižen (odklenjen) in če je določen ključ varnostnega sistema. Po potrditvi izbora se lahko v novo okno vpiše nov datum izpiska. Na preglednico je dodan stolpec Originalni datum izpiska, v katerega se po spremembi datuma vpiše originalni datum iz xml datoteke. Nov datum se prepiše v glavi izpiska in na vseh plačilih izpiska. 
  • Dnevne obdelave - Opominjanje: Izstavitev opomina z UPNQR ni možna, če opomin vsebuje devizne postavke.
  • Dnevne obdelave - Plačevanje: Urejeno je knjiženje plačil bančnega izpiska, ki je predhodno obdelan v modulu Spremljanje plačil računov. 

OST Obračun storitev

  • Šifranti: Vzpostavljen je nov šifrant Diete z novimi ključi Varnostnega sistema in možnostjo vnosa šifre diete, naziva diete in opombe za dieto. 
  • Šifranti - Otroci:
    • Na preglednico sta dodani polji Šifra diete in Naziv diete. 
    • Zavihek Osebni podatki: Na preglednico sta dodana dva sklopa: sklop Osebni podatki, ki zajema obstoječa polja in nov sklop Posebnosti, kjer se lahko določi šifro diete za otroka in Opombo diete za otroka. 
  • Evidentiranje obrokov - Analiza prijavljenih in koriščenih (prevzetih) obrokov: Dodani sta dimenziji Šifra diete in Naziv diete.
  • Kuhinjski pult: Dodana je rubrika Diete. Če ima otrok določeno dieto, se naziv diete prikaže na Kuhinjskem pultu. V sklopu za opombe se prikaže Opomba diete otroka. 
  • Šifranti - Otroci: Na preglednico dodano Naziv pošte in Naziv države pošte.

PP Plačilni promet

  • Šifranti - Stranke - zavihek Bančni računi - Dodatno: dodan je nov sklop Plačilni promet. Sklop zajema: 
    • Izbor 'V ime datoteke dodaj šifro uporabnika': Opcija omogoča, da se ob kreiranju datoteke na začetku naziva doda še številka uporabnika. Osnovno je neoznačeno. 
    • Določanje naziva datoteke: Za račun plačnika lahko sestavimo ime datoteke s plačili XML, ki se pripravijo v Plačilni promet - Priprava plačilnih nalogov v datoteke. Možne sintakse so: @o – opis TRR, @b – BIC, @e – denarna enota, @d – datum priprave datoteke, @p – paket in @v – davčna številka. Vpišemo lahko poljubno besedilo. Ob izhodu iz polja se prikaže predogled sestavljenega naziva datoteke. V naziv je možno vpisati vse črke, razen šumnikov. Dovoljeni znaku so znak minus, podčrtaj, pika in presledek. Presledek ne sme biti uporabljen na prvem mestu. Kontrole se izvedejo ob izhodu iz polja in na gumb Potrdi.
  • Plačilni promet - Priprava plačilnih nalogov v datoteke: Pri pripravi XML datoteke s plačili se upoštevajo nastavitve na računu plačnika za naziv datoteke.
  • Nastavitve - zavihek "Povezave": Dodane nastavitve za vnos podatka "Vrsta dokumenta" in "Vrsta fascikla", ki se uporabljata za shranjevanje priponk in fasciklov v plačevanju.
  • Plačevanje: Omogočeno samodejno odpiranje fascikla in vključitev izvorne datoteke uvoza v fascikel. Omogočeno je tudi dodajanje priponke na izpisek. Priponka se samodejno pripne, v primeru, da je naziv datoteke .pdf enak, kot je naziv .xml datoteke.
  • Priprava plačilnih nalogov: 
    • Tiskanje - Specifikacija predčasnih plačil: Dopolnjen je izpis Specifikacija predčasnih plačil.
    • gumb Tiskaj zbirni: Dopolnjen je izpis Specifikacija plačila s skonti.

PRAC Prejeti računi

  • Prenovljeni prejeti računi - Preglednica računov - Masovno knjiženje: Kontrolni dnevnik ob zaključku knjiženja je dopolnjen tako, da podatek o stranki upošteva tudi stranko iz knjižbe, kjer je to potrebno.
  • Prenovljeni prejeti računi - Prejeti račun - Dokumenti nabave: Ob izboru dokumenta nabave se v primeru, da so na dokumentu dodane dodatne analitike ena, dva in tri le-te ob povezavi prenesejo na prejeti račun.
  • Prenovljeni prejeti računi - Knjiženje in davki - Priprava knjižb iz postavk eračuna:
    • Knjižbe z zneskom 0 se ne pripravljajo.
    • Knjižbe se pripravijo tudi v primeru, ko na računu ni davka.
  • Šifranti - Uvoz stroškov eslog 2.0:
    • Poti na vpisanem strošku ni mogoče spreminjati, če so vpisane postavke.
  • Prenovljeni prejeti računi - Preglednica postavk:
    • Na preglednici so dodani seštevki.
    • Omogočeno je filtriranje po vseh stolpcih.
    • Dodan je stolpec Znesek z neodbitim DDV ter Odbitni delež.
  • Prejeti računi: V primeru prehoda na prenovljene prejete račune, se statusi na računu, ki se uporabljajo v prenovljenih prejetih računih osvežijo tudi v primeru urejanja računov, ki so vneseni s standardno verzijo. Osvežitev se izvede s klikom na gumb Potrdi ob izhodu iz prejetega računa.
  • Prenovljeni prejeti računi in Potrjevanje: Dopolnjen je prikaz priponk na računu, ki so tipa URL in sicer tako, da je dodana možnost, da se URL datoteka odpre v privzetem internetnem brskalniku.
  • Prenovljeni prejeti računi - Preglednica postavk: Dodana sta stolpca Znesek z neodbitnim DDV in Odbitni delež.
  • Prejeti računi - Preglednica prejetih računov - Uvoz e-računov: Uvoz e-računov je dopolnjen tako, da se v primeru, ko je račun neobdavčen ne zapiše vrstica davka.
  • Prejeti računi - Uvoz UBL eračunov: Odpravljena je težava, ko se nekateri računi izdajatelja FINA niso uvozili.

Potrjevanje dokumentov

  • Potrjevanje: Zamenjana (posodobljena) komponenta za prikaz priponk dokumenta.
  • Potrjevanje dokumentov: Omogočeno je pošiljanje prejetih računov v potrjevanje v primer uporabe enakega naziva vzorca potrjevalcev na več uporabnikih. 

SPR Spremljanje plačil računov

  • Računi - Tiskanje: Na vseh izborih je dodana možnost izbora več strank preko gumba Izbrane stranke. V primeru izbora Stranke od - do, je dodana možnost iskanja po nazivu stranke. Enaka dopolnitev velja za meni Izpisi in poročila, kjer se kličejo ista poročila. 

mojaMALICA

  • mojaMALICA - Preglednica: Če ima otrok vpisano šifro diete v modulu Obračun storitev, se naziv diete prikaže v sklopu obroka pod nazivom menija. 

SZO

  • Zdravstvo – Šifranti – »Rane – obloge«:
    • Dodan je stolpič »Storitev za obračun«. V primeru da vnašamo porabo oblog in jih zaračunavamo s pomočjo cenika oblog, je nujno, da imajo zaračunljive obloge tukaj opredeljeno šifro »E0846« v novo dodanem stolpiču. Ta šifra se obračuna ZZZS-ju.
  • Zdravstvo – Zdravstveni karton:
    • Dodan je zavihek »Telesne mere«, kjer se ponudi možnost vnosa višine, teže in obsega v pasu. Samodejno se izračuna ITM (Indeks telesne mase). Podatke se vnaša neposredno v tabelo, za vsak vnos je potrebno vnesti datum, kar pomeni da je zapisov lahko poljubno mnogo. Na vrhu forme Zdravstveni karton je še posebej prikazana višina in teža uporabnika.
  • Zdravstvo – Zdravstveni karton – Oskrba ran:
    • Dodana sta stolpiča Delilnik in »Delilnik podrobno« s katerim lahko opredelimo količino in frekvenco oblog, ki jih bo uporabnik dobil za vneseno rano. V stolpcu Delilnik lahko izberemo delilnik »Po dnevih« (v tem primeru v podrobni delilnik vneseno količino oblog za vsak dan v tednu posebej) ali pa »Interval« (v tem primeru v podrobni delilnik vnesemo na koliko dni bo prejemal kolikšno količino obloge). Če je za rano v isti vrstici vnesena tudi obloga in je za to oblogo vnesen nek delilnik in delilnik podrobno, bodo takšne obloge pri postopku priprave zdravstvene nege samodejno zapisane pod izredne storitve, na formo Delo - Izredne storitve. Na formi Izredne storitve je nato še vedno možno popravljanje, na koncu pa se iz teh storitev kreira račun na formi ZZZS datoteke – Popravki dokumentov.
  • Zdravstvo – Poročila – Poročila – Dokumentacija zdravstvene nege:
    • Na izpis je dodan je podatek »Zadnja prehrana«, ki izpiše zadnjo prehrano oz. dieto, ki jo ima uporabnik vneseno.
  • Delo – Izredne storitve:
    • Če za novi vnos izberemo storitev E0846 – »Sredstva za sodobne obloge kroničnih ran«, se spodaj odpre še šifrant oblog. Če izberemo oblogo, se v polju Cena pojavi cena, ki jo imamo za to oblogo vpisano v ceniku oblog. Vnos dovoljuje za istega uporabnika  na isti dan več različnih oblog. Če se ista obloga v istem dnevu ponovi večkrat, jo ne vnesemo večkrat temveč zgolj seštejemo količino in vnesemo pod isti vnos. Vnesena obloga je razvidna tudi v tabeli spodaj v stolpiču »Podrobna storitev«.
    • Pri vnosu cene je zdaj možno vnesti zgolj dve decimalki.
    • Pri vnosu količine je zdaj možno vnesti tudi količino z decimalkami (do dve decimalki) in tako se storitev tudi obračuna.
  • Delo – Zdravstveno delo – Poročila:
    • Na izpis je dodan je podatek »Zadnja prehrana«, ki izpiše zadnjo prehrano oz. dieto, ki jo ima uporabnik vneseno.
  • Obračun – Ceniki – Skupni vnos:
    • Dodan je cenik »Rane - obloge«, kamor se vnašajo cene za obloge, vnesene v šifrant »Rane - obloge«. Cenik deluje na enak način kot ostali obstoječi ceniki. Pri vnosu nove cene se stara morebitna cena za isto oblogo samodejno zaključi. Vnos cenika ne dovoljuje prekrivanja datumov za isto oblogo.
  • Obračun – Obračun – Zdravstvo – Poročila – Letna rekapitulacija (nova):
    • Na poročilu za ZZZS je razširjen prostor za znesek, da se izpiše v celoti.
  • Obračun – Obračun – Zdravstvo – ZZZS datoteke – Popravki dokumentov:
    • Pri kliku na gumb »Priprava računov« za izredne storitve, program zdaj ponudi začetno številko, s katero se bodo pričeli novi računi. Ponujena številka je enaka zadnji številki, kjer so se izredni dokumenti končali (povečana za 1). To številko lahko operater poljubno spremeni in klikne »V redu«. Novi računi bodo kreirani z želeno številko, če smo jo ročno spremenili.
    • Pri kopiranju dokumenta, uvozu pavšala in kreiranju novega dokumenta, bo program opozoril če smo slučajno pozabili vpisati novo številko dokumenta.
  • Obračun – Obračun – Sociala – Obračun:
    • Če je izbrana vrsta obračuna »Poobračun«, je zdaj možno vnesti obdobje, ki je daljše od enega meseca. V tem primeru bo pri kliku na gumb »Obračun« le-ta izveden za vsa obračunska obdobja (mesece), ki jih izbrano obdobje obsega. Hkrati se v primeru poobračun pojavi nov gumb »Prenos v FRS in dolg«. S klikom na ta gumb se poobračuni, ki smo jih ravnokar naredili za izbrano obdobje in uporabnika, prenesejo v FRS. Za vsak obračunski mesec se kreira svoj prenos, obenem pa se kreirajo tudi morebitni dobropisi, kot bi se kreirali če bi prenos ročno opravljali za vsak mesec posebej. Hkrati se razlika v znesku med prvotnimi računi in poobračuni za vsakega plačnika zapiše v dolg. To lahko vidimo na formi Dolg. Dolg se zapiše za vse vrste plačnikov, tudi za občino (do zdaj za občino dolg ni bilo možno vnesti). Dolg se zapiše v naslednje obračunsko obdobje, ki še ni zaključeno. To pomeni, da z opisano noviteto namesto da pošiljamo kup računov in dobropisov za nazaj, raje razliko pripišemo ali odvzamemo plačniku pri naslednjem obračunu. Na koncu prenosa program ponudi kreiranje prenosnih datotek (promet in ddv), ki ju lahko takoj za tem uvozimo v glavno knjigo.
  • Obračun – Obračun – Sociala – Dolg:
    • Možen je vnos dolga tudi za občine.
    • Dodana sta nova dva stolpiča Obdobje in Prenosi (pri vstopu na formo nista vidna, ampak si ju sami dodamo po potrebi). V njih je vpisana vsebina, če je bil ta dolg vpisan na formi Obračun, gumb »Prenos v FRS in dolg«. V stolpcu Prenosu so naštete številke prenosov v FRS, ki so nastale pri poobračunih. V stolpcu »Obdobje« je opisano obdobje, za katerega se dolg nanaša.
  • Obračun - Obračun – Sociala – Poročila – Priprava računov:
    • Pri izpisu računa za občino bo izpisan pri vsakem uporabniku tudi dolg, če le ta obstaja. Izpiše se tudi obdobje, na katerega se dolg nanaša.
  • Obračun – Obračun – Sociala - Pošiljanje računov:
    • Pri pošiljanju e-računov za občine se bodo v prilogo samodejno vstavili dobropisi in novi računi v primeru, da je občini zaračunan dolg in se je le-ta samodejno izračunal, ko je bil narejen po obračun za preteklo obdobje.
  • Obračun – Obračun – Sociala – Zaključek obračuna sociale:
    • V primeru da za nekega plačnika obstaja za dotičen obračunski mesec vnesen dolg, ne obstaja pa račun, program obračunskega meseca ne bo dovolil zaključit. V tem primeru je potrebno takšen dolg (na formi Dolg) odstranit in ga obračunati drugače (recimo z dobropisi za pretekla obdobja).
  • Obračun – Obračun – Zdravstvo:
    • Skladno z okrožnico ZAE 6-24 so v šifrantih samodejno dodane nove obračunske šifre: 
      • E0872 »Specializanti – proračun, plače«,
      • E0873 »Specializanti – proračun, stroški mentorstva«,
      • E0874 »Specializanti – proračun, drugi stroški«,
      • E0875 »Pripravniki in sekundariji – proračun, plače« in
      • E0876 »Pripravniki in sekundariji – proračun, stroški mentorstva«.

Pomoč na domu

  • Delo – Planiranje in izvajalci – Storitve mobilni vnos:
    • Pri izpisovanju s klikom na gumb »Izpis« je povečana velikost pisave.

DOH Dohodnina

  • Dohodnina - Gumb za tiskanje:
    • Na vseh izpis, ki jih lahko pošiljamo po e-pošti je urejen pravilen izpis besedila, vpisanega v polje Vsebina sporočila.
  • Dohodnina - Gumb Izpis šifranta (ikona za tiskanje):
    • Izpisa Povzetek obračuna obresti na denarne depozite za rezidente in Obvestilo o dohodkih, ki so oproščeni plačila dohodnine sta dopolnjena tako, da se v primeru, ko imata dva zavezanca enaka ime in priimek, pravilno tiskata.

DOP Drugi osebni prejemki

  • Vrste pogodb - Izbrana vrsta pogodbe - Obračun - Izbrani obračun - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za DK:
    • Urejena priprava temeljnic v primeru obračuna bonitete z vpisanimi konti v breme v nastavitvah dajatev iz bruto izplačil.
    • Urejena priprava temeljnic v primeru obračuna bonitete in delitve obračunskih vrstic po različnih analitikah.
  • Nov DOP - Obračuni - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za DK:
    • Urejena priprava temeljnic v primeru obračuna bonitete z vpisanimi konti v breme v nastavitvah dajatev iz bruto izplačil.
    • Urejena priprava temeljnic v primeru obračuna bonitete in delitve obračunskih vrstic po različnih analitikah.
  • Vrste pogodb - Izbira vrste pogodbe - Obračun:
    • Pri obračunu in funkciji Ponovi obračun se upoštevajo samo Aktivne dajatve.
  • Nov DOP - Obračuni:
    • Pri obračunu in funkciji Ponovi obračun se upoštevajo samo Aktivne dajatve.
  • Vrste pogodb - Obračun pogodbe za poslovodenje za nerezidenta z A1 obrazcem (na pogodbeniku označeno polje Plačilo prispevkov po zakonodaji druge države EU):
    • Dopolnjena priprava obrazca REK-O - v polje P04 sedaj pravilno polnimo zahtevan znesek.
  • Nov DOP - Obračuni - Obračun pogodbe za poslovodenje za nerezidenta z A1 obrazcem (na pogodbeniku označeno polje Plačilo prispevkov po zakonodaji druge države EU):
    • Dopolnjena priprava obrazca REK-O - v polje P04 sedaj pravilno polnimo zahtevan znesek.
  • Vrste pogodb - Izbira vrste pogodbe - Gumb Izvoz podatkov -  E-pošiljanje obr. listov:
    • Urejen je pravilen izpis besedila, vpisanega v polje Vsebina sporočila.
  • Nov DOP - Obračuni - Gumb Izvoz podatkov - E-pošiljanje obr. listov:
    • Urejen je pravilen izpis besedila, vpisanega v polje Vsebina sporočila.
  • Nov DOP - Obračuni - gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za plačevanje:
    • Dopolnjena je kontrola ob kliku na gumb Pripravi in sicer v primeru, ko so na pogodbeniku vneseni vsi potrebni podatki na Začasnem bivališču (Ulica, Kraj, Država in Pošta) in manjkajo na Stalnem bivališču, se ob pripravi plačilnih nalogov ne pojavi več opozorilo za dopolnitev podatkov.
  • Vrste pogodb - Izbrana vrsta pogodbe - Obračun - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za plačevanje:
    • Pri prenosu podatkov v modul Plačilni promet se v primeru, ko imamo v Nastavitvah programa - zavihek Povezave, v polju Temeljnica za PP izbrano šifro temeljnice, na plačilni nalog ne prenaša več podatek v polje Konto.
    • Enako velja za masovni prenos podatkov v Plačilni promet na meniju Prenosi - Prenos v plačilni promet.
  • Nov DOP - Obračuni - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za plačevanje:
    • Pri prenosu podatkov v modul Plačilni promet se v primeru, ko imamo v Nastavitvah programa - zavihek Povezave, v polju Temeljnica za PP izbrano šifro temeljnice, na plačilni nalog ne prenaša več podatek v polje Konto.
    • Enako velja za masovni prenos podatkov v Plačilni promet na meniju Prenosi - Prenos v plačilni promet.

KE Kadrovska evidenca

  • Zaposleni - Zaposleni:
    • V primeru, ko imamo v nastavitvah programa Kadrovska evidenca s kljukico označeno polje Prikaz zaposlenih po enotah org. strukture, operaterju, ki ni administrator, ob kliku v polje Šifra enote org. strukture prikažemo samo tiste enote, katerim je vodja ali namestnik.
  • Zaposleni - izbira poljubnega zaposlenega - zavihek Podatki plač - Datumi in dobe - gumb Pretekle zaposlitve:
    • Na preglednico in formo Preteklih zaposlitev je bil dodan nov stolpec/polje Opomba.
  • Zaposleni - Dogodki zaposlenih - Vse štiri skupine dogodkov:
    • V primeru, ko imamo v nastavitvah programa Kadrovska evidenca s kljukico označeno polje Prikaz zaposlenih po enotah org. strukture, operaterju, ki ni administrator, ob kliku v polje Šifra enote org. strukture prikažemo samo tiste enote, katerim je vodja ali namestnik.
  • Obdelave, pregledi in izpisi - Analize podatkov zaposlenih:
    • Na Analizo izobraževanja, Analizo pregledov, izpitov in potrdil, Analizo dela in kariere, Analizo dogodkov ter Analizo nagrajevanje je dodano polje Dogodek (šifra).

OPN Obračun potnih nalogov

  • Nalog za službeno potovanje - Potni nalog z izbiro Vrsta naloga - Doma - Zavihek Obračun:
    • Obračun domače dnevnice - Omogočena je izbira Zagotovljeni obroki, kjer se z nastavitvami odstotka znižanja zaradi zagotovljenih obrokov na Šifri stroška in kljukico v polju Dnevnica in Privzete nastavitve, ob kliku na posamezni obrok ustrezno zniža vrednost domače dnevnice.
  • Nastavitve programa - Zavihek Dnevnice - Razdelek Dnevnice v tujini:
    • Spremenjena je preglednica v delu, ki se nanaša na nastavitve odstotkov za znižanje dnevnic zaradi zagotovljenih obrokov. Vsa polja, ki so s tem povezana, se privzeto napolnijo ob namestitvi verzije.
  • Nalog za službeno potovanje - Potni nalog z izbiro Vrsta naloga - Tujina - Zavihek Obračun:
    • Obračun tuje dnevnice - Dopolnjen je obračun v primeru zagotovljenih obrokov v povezavi z dopolnjenimi nastavitvami odstotkov za znižanje dnevnic (ko na vrsti stroška, ki predstavlja dnevnico, nimamo kljukice v polju Privzete nastavitve).

OPZ Obračun plač zaposlenim

  • Pripomočki - Analize: Na vse OLAP analize je dodana poljubna izbira zaposlenih.
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna: Na vse OLAP analize je dodana poljubna izbira zaposlenih.
  • Obračun plač:
    • Omogočen izračun mesečne delovne obveznosti zaposlenega iz podatkov delovnega koledarja.
  • Pripomočki - Pripomočki za javni sektor - Izračun uspešnosti v javnem sektorju:
    • Gumb Tiskanje - Letno obvestilo o ocenjevanju uspešnosti:
      • Dodan je filter za izbiro Šifre enote organizacijske strukture.
    • Gumb Analize obračuna:
      • V obe analizi dodana polja: Šifra enote organizacijske strukture, Naziv enote organizacijske strukture, Vodja (šifra) in Vodja (naziv).
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca boleznin (e-BOL) in drugih odsotnosti:
    • V primeru, ko imamo v nastavitvah programa Kadrovska evidenca s kljukico označeno polje Prikaz zaposlenih po enotah org. strukture, operaterju, ki ni administrator, ob kliku v polje Šifra enote org. strukture prikažemo samo tiste enote, katerim je vodja ali namestnik.
  • Obračun plač - Dodajanje vzporednega obračuna:
    • Omogočen obračun obveznega zdravstvenega prispevka.
    • V polje Naziv obračuna se na vzporednem obračunu doda beseda Vzporedni (glede na dolžino polja).
  • Obračun plač - izbran obračun, ki je Vrsta obračuna Druga izplačila ali Regres:
    •  V primeru spremembe Vrste obračuna v Plača se sedaj prikaže dodatno opozorilo.
  • Pripomočki - Analize - Analiza obračunanih kreditov:
    • V Analizi obračunanih kreditov je na voljo nov stolpec Izvršba.
  • Obračun plač - izbira poljubnega obračuna - gumb Dokumenti obračuna - zavihek Zbirniki po delavcih:
    • V razdelek Obračunani krediti je dodano novo polje Tiskam, ki omogoča filtriranje izpisov kreditov glede na to, ali so izvršbe ali ne.
  • Obračun plač - izbran obračun - gumb Neposredni vnos - gumb Obračunaj Vse:
    • V obvestilu se ne prikaže vrsta obračuna "Ure za koriščenje", ki je vpisana v nastavitvah, v primeru zneska nič.
  • Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - izbira poljubne priprave obračuna - Korak 3a Obdelava viška ur:
    • V preglednici Obdelava viška ur so se akcije in stolpci preimenovali v skladu z mojINFO. Poleg tega sta dodana dva nova stolpca Datum zaključka in Potrjevalec.
  • Pripomočki - Analize - Analizi obračunov - napake in opozorila:
    • V OLAP analizi je urejeno, da se v nazivu zaposlenih najprej prikaže priimek, nato pa ime.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Izvoz podatkov - Prenos v Plačilni promet - gumb Pripravi: Napake in opozorila, ki se izpišejo pri pripravi podatkov za plačilni promet so obarvani s poudarjeno rdečo barvo. 
  • Letne obdelave - Karton zaposlenega - Gumb Izvoz podatkov - e-pošiljanje kartona zaposlenih:
    • Urejen pravilen izpis besedila v elektronski pošti, vpisanega v polje Vsebina sporočila.
  • Pripomočki - Pripomočki za javni sektor - Izračun uspešnosti v javnem sektorju - Gumb Tiskanje - Letno obvestilo o ocenjevanju uspešnosti:
    • Urejen pravilen izpis besedila, vpisanega v polje Vsebina sporočila v primeru, ko imamo na programskem oknu označeno izbiro Pošlji.
  • Obračun plač - Izbrani obračun - Gumb Izvoz podatkov - Prenos v dvostavno knjigovodstvo:
    • Urejena povezava s šifrantom temeljnic glede na nastavitve v modulu Dvostavno knjigovodstvo.
  • Obračun plače - Preglednica nastavitve obračuna - Izbrani obračun - Desni klik in izbira Prikaz revizijske sledi:
    • Urejen prikaz podatkov o vrsticah neposrednega vnosa, ki so se ročno vnašale, spreminjale ali brisale.
  • Obračun plače:
    • Odpravljena težava z zaokroževanjem v funkciji R(42) - Povprečna plača v RS - 2,5 kratnik.
  • Evidenca prisotnosti – Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - izbira poljubne priprave obračuna:
    • V nastavitve priprave obračuna je dodan nov gumb "Korak 3a Prenesi v obdelavo viška ur", ki aktivira "Korak 3b Obdelava viška ur".
  • Šifranti - zaposleni - Podatki zaposlenih - Podatki zaposlenih - Delovni koledar:
    • Omogočeno je brisanje podatkov za izbrani mesec. Brišejo se ure in število delovnih dni.
    • Dopolnjena je priprava podatkov: Vedno se pripravijo podatki za cel mesec ne glede na datum zadnje zaposlitve in datum prekinitve. 
    • Pri pripravi podatkov se za vse dneve predlaga 0,00 ur. 
  • Obračun plač - Izbrani obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek Obračunski list:
    • Za vrsto izpisa Javni sektor II-običajno tiskanje je urejeno tiskanje dajatev delodajalca ločeno za vsak prispevek - ob izbiri Tiskanje dajatev delodajalca - Vsak prispevek v svoji vrstici.
  • Obračun plač – desni klik na izbran obračun – izbira Prikaz revizijske sledi:
    • Za naziv aktivnosti "Obračun plače" se zdaj v stolpcih "Zaposleni od" in "Zaposleni do" prikažejo zaposleni, za katere je bil obračun izveden.
  • Vzporedni obračun:
    • Urejeno delovanje funkcije NADP na vzporednih obračunih v primeru nastavitve KP ZSVS ter spremenjenih vrednosti plačnih razredov.
    • Urejen obračun obveznega zdravstvenega prispevka na vzporednih obračunih.
  • Pripomočki - Pripomočki za javni sektor - Izračun uspešnosti v javnem sektorju:
    • Urejen obračun redne delovne uspešnosti v primeru izplačil izven obdobja zaposlitve zaposlenih.
  • Obračun plač - Izbrani obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek REK obrazci in eDavki:
    • Dodana možnost priprave analitičnih podatkov na REK obrazcu z upoštevanjem preteklih zaposlitev:
      • V primeru spremembe delovnega časa zaposlenega med mesecem in vpisa podatkov v Pretekle zaposlitve z oznako Se sešteva v skupno delovno dobo in Pri istem delodajalcu, se analitični podatki pripravijo glede na vpisano obdobje zaposlitve.
      • Nastavitev Upoštevanje preteklih zaposlitev je trenutno vidna samo z ročnim aktiviranjem.
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Izbira poljubne priprave obračuna - Korak 1 Evidenca prisotnosti - Izbira poljubnega zaposlenega - gumb Nov/Uredi zapis:
    • Urejen je izračun ur v polju Skupaj ure.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek REK obrazci in eDavki - Gumb Obrazci REK-O:
    • Odpravljena težava s pripravo zneska M08 v primeru poračuna boleznin.
    • Urejena priprava obrazca v primeru obračuna vrste dohodka 1101 Odpravnina zaradi odpovedi pogodbe o zaposlitvi, ko imamo v obračunu samo dohodek nad uredbo brez obračuna ustrezne vrstice do uredbe. V B sklop individualnega dela se v tem primeru za ta strošek polni 0,00. 
  • Obračun plač - Izbrani obračun - Gumb Posredni vnos - Gumb Dodatno:
    • Pripravljen pripomoček Dodaj ure do polnega del. časa.

Registracija časa

  • Nastavitve programa - Zavihek splošno - Gumb Vrsta dogodka za napoved bolniške odsotnosti:
    • Omogočena izbira dogodka za napoved bolniške odsotnosti. Dogodki z  izbrano šifro se bodo samodejno brisali med uvozom vseh odsotnosti v primeru, ko za določen datum obstajajo podatki v evidenci odsotnosti (e-BOL).
  • Registracija prisotnosti - polje Šifra enote org.:
    • V primeru, ko imamo v nastavitvah programa s kljukico označeno polje Prikaz zaposlenih po enotah org. strukture, operaterju, ki ni administrator, ob kliku v polje Šifra enote org. prikažemo samo tiste enote, katerim je vodja ali namestnik.
  • Odpravljena je težava s prikazom osnovnega okna v registraciji časa na majhnih zaslonih.
  • Pripomočki - Prenesi potrjene dopuste zaposlenih: Pri prenosu se samodejno zapiše izmena 1.
  • Pripomočki - Prenesi vse odsotnosti: Pri prenosu se samodejno zapiše izmena 1.
  • Pripomočki - Dodaj pretekle državne praznike: Pri prenosu se samodejno zapiše izmena 1.
  • Prenos podatkov - Prenos v evidenco prisotnosti: 
    • Izpis o manjkajočih izmenah gleda samo aktivne zaposlene iz registracije časa. 
    • Pod besedilo Prikaži več se nahajata dve novi nastavitvi in sicer:
      • Nastavitev, s katero se lahko ponovno osveži podatke pred prenosom v evidenco prisotnosti.
      • Nastavitev, s katero lahko iz registracije časa v evidenco prisotnosti prenesemo vse zaposlene iz registracije časa, ali pa samo zaposlene s statusom Obračun plač. 
  • Na osnovi formi je na filtru Obdobje omogočen vnos obdobja.
  • Dopolnjeno je delovanje gumba Osveži podatke pri odklepanju že zaključenih ur. 
  • Gumb Odsotnosti: Pri prijavi odsotnosti je dodana kontrola, ki se izpiše, ko prijavimo obdobje, ki je že prijavljeno ali potrjeno s strani vodje. 
  • Urejen je pravilen prikaz podatka Predvidene ure. 
  • Odpravljena je težava pri uvozu spletnih operaterjev. 

mojINFO

  • Nadzorna plošča:
    • Dodana je kartica Aktivni potni nalogi. 
  • Evidenca prisotnosti: Ko je na vrsti dogodka v registraciji časa izbrana anstavitev "Ne upoštevaj pri izračunu salda ur", se saldo ur na dan praznika ne upošteva. 
  • Evidenca prisotnosti - Zbirnik ur zaposlenih: Dodani so podatki od vodje.
  • Prijava odsotnosti - Vse odsotnosti: Dodani so podatki od vodje.
  • Prijava odsotnosti - Pregled porabe dopustov zaposlenih: Dodani so podatki od vodje.
  • Evidenca prisotnosti - Mesečna evidenca: Na mesečnem vpogledu dogodkov sta umaknjena gumba za urejanje in brisanje dogodkov.
  • Evidenca prisotnosti - Vse prisotnosti: Na mesečnem vpogledu dogodkov sta umaknjena gumba za urejanje in brisanje dogodkov.
  • Potrjevanje odsotnosti - Obdelani zahtevki: Urejeno je, da se preklicana odsotnost, ki je že prenesena v registracijo časa, briše iz registracije časa. 
  • REG - Šifranti - Vrste dogodkov:
    • V preglednico in na formo Vrste dogodka je dodano novo checkbox polje Vnos lokacije.
  • mojINFO - Evidenca prisotnosti - Vnos dogodka:
    • Polje Lokacija je sedaj vidno samo, če je pri vrsti dogodka v REG označeno Vnos lokacije.
  • Evidenca prisotnosti – Preglednica Obdelava viška ur - dvoklik/uredi izbran zapis:
    • Ob shranjevanju dialoga se v polji Potrjene ure v mesecu in Ure za izplačilo v mesecu zapiše vrednost 0,00, v primeru, da sta polji prazni.
    • Če je vrednost v polju Višek ur v mesecu 0,00, potem je polje Potrjene ure v mesecu read-only in nastavljena je vrednost 0,00.
  • Evidenca prisotnosti – Preglednica Obdelava viška ur:
    • V primeru horizontalnega drsnika je ta viden ves čas in fiksiran na dnu strani.
  • V primeru dostopa preko telefona je urejeno, da je naziv prevzete datoteke enak originalnemu nazivu datoteke.
  • Nadzorna plošča - Današnji dogodki: Prikazana sta podatka dnevni in tekoči saldo. Za prikaz omenjenih podatkov je treba v nastavitvah registracije časa, na zavihku mojINFO, vklopiti nastavitev "Prikaži dnevni in tekoči saldo".
  • Evidenca prisotnosti - Današnji dan: Prikazana sta podatka dnevni in tekoči saldo. Za prikaz omenjenih podatkov je treba v nastavitvah registracije časa, na zavihku mojINFO, vklopiti nastavitev "Prikaži dnevni in tekoči saldo".
  • Na vstopni strani mojINFO se zdaj samodejno predlagata shranjeno uporabniško ime in geslo.
  • mojINFO - Potrjevanje: V preglednicah Nepotrjeni dokumenti in Arhiv dokumentov sta dodana stolpca Stroškovno mesto in Stroškovni nosilec.

FAK Fakturiranje

  • Optimizirano je delovanje osveževanja statusov plačil:
    • Osveževanje se izvaja za zapise ki ustrezajo filtru Leto in Knjiga na preglednici.
    • Knjigovodski podatki se upoštevajo za tekoče poslovno leto.
  • Pri brisanju računa ali predračuna se brišejo tudi veze na povezanih dokumentih.
  • V preglednici računov smo vrnili podatek o šifri načina plačila s katerim je bil račun plačan, kadar gre za t.im. gotovinsko prodajo. V primeru, da je bil račun plačan z več različnimi načini plačil, so posamične šifre ločene z vejico.
  • Spremenjen izvoz VOD vezano na OSS tako, da se v datoteko zapisujejo ločeno osnove in DDV za storitve in blago.
  • Knjiženje - Računi: Dopolnitev samodejne posodobitve statusa plačila na računu za primere zapiranja postavk na pripomočku Zapiranje postavk v Dvostavnem knjigovodstvu.

MSP Materialno skladiščno poslovanje

  • Predprejemi - Analiza nabave: V OLAP preglednico Analiza nabave in Analiza nabave OS - odvisnih stroškov so pripeljane dimenzije Datumu predprejema "Prevzem - datum",  Intrastat (Da/Ne) ter Poslovalnica v kolikor gre za maloprodajo.
  • Dodatno omejevanje prikaza nabavnih cen in marž glede na nastavitve varnostnega sistema "CENIKI - Nabavne cene in omejen prikaz". Če uporabnik nima dovoljenja, se podatki, ki se nanašajo na nabavne cene in vrednosti ne prikažejo na:
    • F7 - Kartica maloprodaje - tu se je dovoljenje iz nabavih cen razširilo še na cene zaloge.
    • Izpisi - Interni prenosi - Pregled internih prenosov.
    • Preglednica predprejemov - Znesek računa, Fakturna in Nabavna vrednost.
    • Predprejemi - Vnos dokumentov internih prenosov in preglednica Dokumenti prenosov.
    • Tiskanje - standarni QR izpisi Prenosnica in Prevzemni list tipa "Interni prevzem".
  • Izpisi Stanje zalog:
    • Na izpisu "Stanje zalog" se v primeru, ko se izbere "Prikaz po MPCD" posebej izpiše zbir po davkih. Obstoječi zbirni prikaz po davkih je v tem primeru zamenjan s prikazom, kot je na poročilu za knjigovodstvo pod "Prikaz po stopnjah DDV". Tako se izpisujejo naslednji podatki: Nabavna vrednost, RVC, Vrednost brez DDV, Znesek DDV in Vrednost z DDV. Vrednosti se pripravijo in sumirajo po podatku šifra DDV in odstotek DDV.
  • Izpisi - Pregled internih prenosov:
    • Na preglednici internih prenosov dodano:
      • Prikaz vsote stolpcev z vrednostmi Nabavna in Maloprodajna vrednost v zgornjem delu preglednice.
      • Možnost izvoza podatkov preglednice preko desnega klika "Izvoz v Excel".
  • Predprejemi - Vnos odvisnih stroškov:
    • Aktivnost funkcije "Premeči" (Razvrsti vrstice) na vrsticah odvisnih stroškov in s tem za preštevilčenje zaporedne številke velja: če je predprejem knjižen v prejem ali če za vsaj eno vrstico predprejema velja, da je povezana s Prejetimi računi, potem funkcija "Premeči" ni aktivna -  preštevilčenje vrstice odvisnih stroškov ni možno.
  • Inventure:
    • Vnos vrstic na popisnih listah:
      • Če za artikel velja, da se vodi zaloga po serijah, v maloprodaji pa ne (nastavitev artikla "Zaloge po serijah = Da" in "Serije v maloprodaji = Ne"), se pri vnosu vrstice popisne liste podatek "Serija" samodejno napolni s privzetim znakom "-" in podatka ni možno spreminjati.
  • Izpisi - Pregled dokumentov:
    • Spremenjen prikaz zbira po vrstah prometa, ko se izpisuje promete izdaj z vključeno nastavitvijo "Prikaz po MPCD". Dosedanji zbir na izdajah maloprodaje je bil na nivoju dneva, sedaj je prikaz zbira poenoten na vseh tipih prometa.
  • Dodatne obdelave ob spremembah maloprodajnih cen:
    • Pri avtomatski izdelavi zapisnikov za poslovalnice se ciljni dokumenti posebej označijo in na njih tako ni več možno izvajati nadaljnje dodatne obdelave avtomatskih zapisnikov.
    • Če je šifra stranke internih prenosov za poslovalnico avtomatskega zapisnika izpolnjena, se v šifro dobavitelja na avtomatsko kreiranem dokumentu zapisnika prepiše iz tega podatka poslovalnice. Če šifra stranke internih prenosov ni izpolnjena, pa se podatek o dobavitelju prekopira iz osnovnega predprejema (dosedanje delovanje).
  • Predprejemi:
    • Na vnosnem polju "Maloprodajna cena" je aktiven gumb "F6", ki vneseni vrednosti prišteje DDV glede na ustrezno davčno stopnjo artikla. Delovanje gumba je vezano na aktivnost polja: če cene ni dovoljeno spreminjati (VS, nastavitve, statusi), potem tudi F6 ni aktiven.

NDK Naročila dobaviteljem in kupcev

  • Pri brisanju naročila kupca ali odpremnega naloga se brišejo tudi veze na povezanih dokumentih.
  • V preglednici naročil kupcev in odpremnih nalogov, smo vrnili podatek o šifri načina plačila s katerim je bil dokument plačan, ko gre za plačilo po naročilu/odpremi. V primeru, da je bil dokument plačan z več različnimi načini plačil, so posamične šifre med sabo ločene z vejico.
  • Pri knjiženjih in izbiri dokumentov iz preglednice so v Nazivu naročnika in plačnika sedaj vidni vsi trije nazivi stranke. Velja za naročila kupcev in odpremne naloge.
  • Knjiga naročil dobavitelju: Urejana kontrola tipa skladišča med vpisano Vrsto prometa in Skladiščem.
  • Pregled artiklov F8: Nad preglednico dodana legenda, ki opisuje barvne pomene zapisov v preglednici. Legenda je dostopna preko posebne ikone nad preglednico, usklajena tudi ikona za legendo znotraj zavihka "kartica artikla".
  • Na naročilih dobaviteljem je dopolnjeno delovanje vezano na nabavne pogodbe:
    • Vrednostna nabavna pogodba se zapira v celoti ko je dosežen znesek pogodbe. Upošteva se neto vrednost.
    • Pri vnosu z F5 (košarica) se ustrezno polnijo po vrsticah veze na povezano pogodbo.

TDR Trgovina na drobno

  • Pripomočki:
    • Prehod sistema maloprodaje TDR na MSP:
      • Dodatna kontrola za interne prenose: Če obstajajo dokumenti internega prenosa med veleprodajo in maloprodajo ter med maloprodajnimi poslovalnicami, ki še niso bili preneseni, pripomoček prehoda ustrezno izpiše in označi novo napako ter ne nadaljuje prehoda, dokler pogoj ni izpolnjen. Kontrola deluje le v primeru, ko so interni prenosi ustrezno nastavljeni: nastavitve polnjenja vez internih prenosov, vrsta prometa "Interna izdaja" ali odpremni nalogi z nastavitvami za knjiženje v maloprodajno poslovalnico.
  • Gotovinska prodaja:
    • Iz dobavnice - uporaba dobavnic v gotovinski prodaji:
      • Obdelavo prenosa dobavnic v gotovinski račun se je dopolnilo v naslednjem, da je možno izbrati in prenašati dobavnice:
        • Dobavnice, na katerih je bila uporabljena Kartica zaupanja.
        • Dobavnice iz tekočega leta (že obstoječe delovanje) in dobavnice iz preteklega leta.
        • Dobavnice, ki niso še ali pa so samo delno knjižene v MSP.
      • Še vedno pa velja pogoj, da pri združevanju dobavnic v en gotovinski račun, imajo vse dobavnice skladne podatke šifro stranke, rabat, cenovno področje, denarno enoto, vse analitike, uporabo kartice zaupanja ter oznake DDV.
  • TDR - prenos podatkov na off line blagajno: V prenos cenikov in cen na off line blagajno, smo dodali tudi mejne količin in cena za posamezno mejno količino. Dopolnitev velja za vse tipe prenosa (izvoz  v txt, preko linkanih strežnikov in v primeru asinhronega prenosa).

VRP Večnivojski razpis proizvodnje

  • Prejmi iz kooperacije, izdaje v kooperacijo; dopolnitve vezane na možnost izmenjave podatkov z WMS sistemov:
    • Na preglednico izdaj in prejemov dodane obdelave z dvema opcijama: V komision in Stop komision.
    • Na preglednicah dodani dve novi koloni: Prevzeto WMS in V komision, ki pokažeta datum, ko je bil dokument prevzet v obdelavo na WMS sistemu oziroma posredovan na WMS.
    • Med statuse dokumentov nad preglednico dodan nov status "V komisionu".
  • Delovni nalogi - Prenos na kooperacijo; odpravljene težave formiranja preglednice sestavin za prenos v primeru direktnega knjiženja prenosa v materialnem skladiščnem poslovanju.

Artikli

  • Artikli: Podatek "dnevi za opozorilo" (v primeru vodenje zaloge artikla po serijah) lahko sedaj izbrišemo.
  • Prikaz razpoložljive zaloge na obdelavi F5 je bil usklajen s prikazom razpoložljive zaloge na obdelavi F8. V preteklosti v razpoložljivi zalogi na F5 niso bile upoštevane rezervacije kupcev. 

Stranke

  • Šifrant dostavnih mest in povezani šifranti: Sprememba naziva v dostavna mesta / lokacije.

Web.API

  • AddIncomingInvoice - dopolnjena metoda:
    • Datum zapadlosti ni več obvezen podatek.
    • V primeru da je datum zapadlosti pri prenosu preko API-ja prazen se datum predlaga na podlagi nastavitev izračuna datuma zapadlosti v programu (nastavitve PRAC) ali pa iz nove nastavitve na strankah.
  • Web.API - IncomingInvoiceDeliveryNote - Dodana je metoda DeleteIncomingDeliveryNote, ki omogoča brisanje posamičnih prevzemnic
  • Web.API - IncomingInvoiceDeliveryNote - Dodana je metoda GetIncomingDeliveryNote, ki omogoča pridobite podatkov o posamezni prevzemnici.
  • Izdelan je nov sklop metod združenih pod entiteto Cooperation preko katerih lahko integriramo WMS in MES sisteme z izdajami v kooperacijo ter prejemi iz kooperacije:
    • GetProductionCooperationIssue - Metoda za pridobivanje podatkov o izdajah v kooperacijo.
    • UpdateProductionCooperationIssue - Metoda za spreminjanje podatkov izdaje v kooperacijo.
    • ProcessingProductionCooperationIssue - Metoda za proženje obdelav na izdaji v kooperacijo.
    • GetProductionCooperationReceipt - Metoda za pridobivanje podatkov o prejemih iz kooperacije.
    • AddProductionCooperationReceipt - Metoda za vpis prejema iz kooperacije.
    • UpdateProductionCooperationReceipt - Metoda za spreminjanje podatkov prejema iz kooperacije.
    • ProcessingProductionCooperationReceipt - Metoda za proženje obdelav prejema iz kooperacije.
    • PostProductionCooperationReceipt - Metoda za knjiženje prejema iz kooperacije.
  • GetDispatchAdiviceStatus - Med parametre metode dodan tudi parameter dispatchAdviceStatus, ki omogoča, da se omejimo samo na odpremne naloge izbranega statusa.
  • AddPriceLists, ModifyPriceLists, GetPriceLists - Dodana značka ContractPriceList (ko je vrednost značke true, se lahko vpisujejo tudi podatki datum začetka, datum konca, rok plačila in stranka, v primeru da značke ni ali je false, se omenjena polja ne vpisujejo).
  • ModifyOrder, ModifyDispatchAdvice - V primeru, da je naročilo (odpremni nalog) imelo vpisane načine plačil in sprememba naročila ne vsebuje plačilo po načinih plačil, se načini plačil na naročilu sedaj izbrišejo.
  • GetInvoice, GetProformaInvoivce - V odgovoru metode je poleg šifre stika <ContactTypeID> dodan tudi drugi del "ključa" - zaporedna številka znotraj šifre stika <ContactInTypeID>.
  • ComercialTerms/GetCustomerItemGroupDiscountsComercialTermsException, GetCustomerItemGroupDiscountsComercialTerms_v2 - Možnost definiranja številke šifranta strank in artiklov (za podjetja, ki uporabljajo številke šifrantov drugačne od številke organizacije). 
  • GetCustomProperties - Metoda sedaj upošteva parameter recordDtModifiedFrom.
  • Naslednje API metode so bile dopolnjene s parametrom "recordDtModifiedFrom":
    • icApi_GetEmployeeAbsences
    • icApi_GetEmployeeBonus
    • icApi_GetEmployeeDataOPZ
    • icApi_GetEmployeePayrollData
    • icApi_GetEmployeePayrollRows
    • icApi_GetEmployeePayrollRunRows
    • icApi_GetEmployeeSalaryBase
    • icApi_GetPayrollRuns
    • icApi_OpzGetPayrollRuns
V tem prispevku