mojaMALICA - prvi koraki

Spletna rešitev mojaMALICA omogoča prijavo in odjavo obrokov na daljavo preko računalnikov in na mobilnih napravah. Če organizacija ponuja koristnikom obrokov tudi možnost menjave menijev, lahko to prav tako opravijo na daljavo.

Do rešitve mojaMALICA dostopa koristnik obrokov na spletni strani svoje organizacije (šola, ustanova, podjetje …). Priporočamo pa, da si bližnjico do vstopne strani shranite v svoj brskalnik ali na namizje mobilne naprave.

Registracija novega uporabnika

Pred prvim vstopom se nov uporabnik najprej registrira v aplikacijo in sicer s klikom na povezavo »Registracija«.

 

V obrazcu, ki se odpre, je treba vpisati »Šifro koristnika« ter »Osebno številko« osebe, ki je naročena na obroke. Šifro najdemo na enem od preteklih prejetih računov, če pa nimamo računa  nam šifro lahko sporoči organizacija, kjer smo naročeni na obroke (šola, zavod ali podjetje).


Osebno številko nam sporoči organizacija, kjer smo naročeni na obroke (šola, zavod ali podjetje).



Ko vpišemo »Šifro koristnika« in »Osebno številko« kliknemo na gumb Naprej.

Odpre se okno za registracijo novega uporabnika.



V polju »Kdo izvaja registracijo?« določimo, kdo bo upravljal s prijavami in odjavami obrokov: mati, oče, skrbnik ali sam koristnik.


Nato vnesemo še ime, priimek in e-pošto osebe, ki bo upravljala z obroki (v našem primeru je »Oče«).



Po kliku na gumb »Naprej«, se ustvari uporabniški račun.

Nadaljujemo s klikom na Vpiši se.



Po e-pošti prejmemo sporočilo, kjer kliknemo na gumb Aktivacija uporabniškega računa.
 


Na e-poštni naslov prejmemo geslo za vpis, kjer kliknemo na gumb Vpiši se.



V spletnem brskalniku se odpre sporočilo, da je bila Aktivacija uspešna.




Ob kliku na gumb Vpiši se, se odpre prijavno mesto za sistem mojaMALICA.

Prijava v sistem mojaMALICA
 

Do rešitve mojaMALICA dostopa koristnik obrokov na spletni strani svoje organizacije (šola, ustanova, podjetje …). Priporočamo pa, da si bližnjico do vstopne strani shranite v svoj brskalnik ali na namizje mobilne naprave.

Za prijavo v sistem mojaMALICA vpišemo e-pošto in geslo, ki smo ga prejeli na e-poštni naslov:


 

Po kliku na »Prijava« se odpre okno za zamenjavo gesla. Vpišemo geslo, ki smo ga prejeli po e-pošti ter vpišemo novo geslo s katerim želimo vstopati v mojoMALICO. Novo geslo ponovno vpišemo, da ne pride do napake pri vnosu novega gesla.



S klikom na »Potrdi« vstopimo v mojoMALICO, kjer lahko pričnemo z urejanjem prijav na obroke. Dodamo pa lahko tudi več koristnikov (sorojenci izbranega otroka) ter urejamo nastavitve računa (sprememba gesla in e-pošte).


Dodajanje koristnika
 

Koristnika dodamo s klikom na puščico v polju »Ime koristnika«.


Odpre se nam okno za dodajanje še enega koristnika.


 

S klikom na »Naprej« že vidimo prijave na prehrano za novega koristnika.


 

Ko imamo prijavljene vse koristnike (učence, dijake,…), se nam s klikom na puščico v polju »Ime Koristnika« odpre spustni seznam, kjer izberemo, za katerega koristnika želimo urejati prijave na obroke.
 


Zamenjava gesla in e-pošte
 

Geslo lahko zamenjamo v nastavitvah računa.


Po kliku na »Nastavitve računa« se nam odprejo nastavitve, kjer lahko kliknemo na »Zamenjaj geslo«



Odpre se nam okno, kjer vpišemo staro geslo, novo geslo ter še enkrat ponovimo novo geslo.


Na podoben način lahko zamenjamo tudi e-pošto.



Vpišemo trenutno veljavno e-pošto ter dvakrat vpišemo novo e-pošto.



Pojavi se opozorilo, da je potrebna ponovna prijava v aplikacijo.




Pozabljeno geslo
 

V primeru, da smo pozabili geslo, ob prijavi v mojoMALICO vpišemo e-pošto ter kliknemo na »Pozabil sem geslo«.



Po kliku na »Pozabil sem geslo« se nam odpre okno, kjer vpišemo e-pošto ter kliknemo »Pošlji novo geslo«.



Dobimo obvestilo, da smo na e-pošto dobili novo geslo.



Na e-pošto dobimo novo geslo.



Pozabljena e-pošta za prijavo

V primeru, da smo pozabili e-pošto za prijavo, je potrebno kontaktirati šolo oz. ustanovo, da nam sporočijo e-pošto oz. izbrišejo račun, da se lahko ponovno registriramo.




Po kliku na »Pozabil sem E-pošto« dobimo obvestilo, koga naj kontaktiramo za ureditev zadeve.


Nastavitev bližnjice do mojemalice na mobilnem telefonu

Za lažji dostop do vstopne strani mojeMALICE  priporočamo, da shranite bližnjico na namizje mobilne naprave.

Nastavitev bližnjice na iPhone

Na iPhone to storimo na sledeči način: ko imamo odprto spletno stran za vstop v mojaMALICA kliknemo na ikono za izvoz .



Nato izberemo opcijo »Add to Home Screen«



Kliknemo »Končano«


Na namizju se nam prikaže bližnjica s katero direktno dostopamo do aplikacije mojaMALICA.



Nastavitev bližnjice za Android

Na Androidu to storimo na sledeči način: ko imamo odprto spletno stran za vstop v mojaMALICA kliknemo na  kot je prikazano na spodnji sliki.



Nato izberemo opcijo »Dodajanje na začetni zaslon«.



Po želji spremenimo ime in kliknemo na »Dodaj«



Na namizju se nam prikaže bližnjica do mojeMALICE.


Navodilo za uporabo mojeMALICE brez evidence sprememb - brez možnosti spreminjanja menijev

Navodilo za uporabo mojeMALICE z evidenco sprememb - možnost spreminjanja menijev


V tem prispevku