Navodila prikazujejo polne funkcionalnosti programa. Delovanje pri uporabniku je odvisno od nastavitev in funkcionalnosti, ki jih imate nameščene.
V nadaljevanju so predstavljene funkcionalnosti mojINFO za vodje. Osnovne funkcionalnosti so enake tistim, ki jih ima zaposleni (več v navodilih na povezavi: mojINFO - Nadzorna plošča - zaposleni), zato so v tem poglavju predstavljene zgolj dodatne funkcionalnosti, ki jih vodje lahko uporabljate.
Tako kot zaposleni imate tudi vodje na svoji nadzorni plošči hiter pregled nad svojimi dogodki, odsotnostmi in/ali ostalimi aktivnostmi. Funkcionalnosti, ki so izpostavljene v nadaljevanju pa so na voljo le vam oziroma vašim namestnikom, saj nudijo vpogled nad dogodki, odsotnostmi in aktivnostmi vaših zaposlenih.
1 Potrjevanje odsotnosti prikazuje prijavljene odsotnosti zaposlenih, ki čakajo na vašo potrditev.
2 Nepotrjeni dokumenti prikazuje dokumente, ki čakajo na vašo potrditev.
PRIROČNIK: Davčna obravnava daril v podjetju
BLOG: Poslovna in delovna uspešnost ter zimski regres
BLOG: Izplačilo zimskega regresa
BLOG: Intrastat in DDV - kdaj se podatki razlikujejo in zakaj?