Tehnični nasveti

Articles

Uporaba tipkovnice v SAOP
Splošno Funkcijske tipke   F1 Pomoč Shift + F1 Pomoč – Uporaba tipkovnice F2  ali  F4  ali  Alt +↓ Iskanje iz šifranta na poljih s ... F3 Nadaljevanje iskanja po predogledu izpisa podatkov ...
Prijava v SAOP z Windows prijavo
Od Saopa v6.4 dalje je možno vezati operaterja Saop na prijavne podatke v Windows-e.
Napotki za ureditev varnosti na sistemih, kjer je nameščen Saop
Napotki za ureditev varnosti na sistemih, kjer je nameščen SAOP.
Obnavljanje podatkov iz rezervne kopije
Obnovitev podatkov iz rezervne kopije je dovoljena samo z vpisom posebnega gesla. Za pridobitev gesla je potrebno oddati zahtevek na Seyfor portal za stranke, katerega bomo posredovali na podlagi predhodno podpisane Izjave o sprejemanju odgovornosti...
Obnova podatkov iz rezervne kopije podatkov ODSVETOVANA
Izdelava  rezervne kopije podatkov je v več naših navodilih priporočena, ravno tako priporočamo  redno izdelavo  rezervne kopije podatkov. Obdelavo najdemo v glavnem oknu programa pod področjem Administracija na gumbu Pripomočki, kjer izberem...
Navodila za snemanje zaslona na Windows 11 s snipping tool-om
Ta navodila so pripravljena za enostavno uporabo Snipping Tool-a(izrezovalnika) v operacijskem sistemu Windows 11, ki omogoča snemanje zaslona z zvokom. Upoštevajte, da starejše različice sistema Windows ne ponujajo te možnosti. GDPR nam kot izvaj...
Kako se v Saopu zaščitite pred izgubo podatkov
Najboljša zaščita pred izgubo podatkov je vsakodnevna izdelava rezervne kopije. Svetujemo, da te kopije podatkov hranite na zunanjih medijih, torej na ločenem in varnem mestu.  Kako naredite rezervno kopijo podatkov iz programa Saop? Ročno prek...
Težava pri odpiranju računov v modulu Knjiga prejetih računov
Zadnja posodobitev Adobe Readerja verzija 2021.005.20048 je pri odpiranju PDF-jev v knjigi prejetih računov prinesla spodnjo težavo in je potrebno na Adobe Readerju narediti manjšo nastavitev. Če nam vse deluje ni potrebe po kakršni koli spremembi. ...
Dostop do spletne aplikacije UJP net prek vmesnika B2B izključno s spletnim potrdilom
S strani UPRAVA REPUBLIKE SELOVENIJE ZA JAVNA NAROČILA je podano obvestilo, da se z 1.11.2021 ukinja dostop do storitve UJP B2B za osebna in splošna digitalna potrdila. Obstoječi uporabniki spletne aplikacije UJPnet B2B, ki trenutno uporabljajo d...
Uvoz digitalnega potrdila UJP B2B za potrebe izmenjave računov ter bančnih izpiskov
Po novem UJP zahteva spletno potrdilo za informacijske sisteme za izmenjavo računov preko njihove storitve B2B. Več glede samega naročila potrdila si lahko preberete tukaj . Pogoje katere moramo izpolnjevati preden začnemo z vnosom potrdila v prog...
Microsoft SQL Server 2012 prekinitev podpore
Z julijem 2022 je Microsoft prekinil podporo podatkovnemu strežniku Microsoft SQL Server 2012, kar pomeni, da redne varnostne posodobitve za to različico ne bodo več zagotovljene. Ker je skrb za varnost na prvem mestu, bomo tudi v podjetju Seyfor pr...
Gmail ukinja dostop za manj varne aplikacije
Google zaradi zaščite računa od 30. maja 2022 ne bo več podpiral uporabe aplikacij ali naprav drugih ponudnikov, ki za prijavo v račun Google zahtevajo samo uporabniško ime in geslo zato vam od tega datuma dalje storitve pošiljanje e-maila preko pro...
Odsvetujemo uporabo brskalnika Internet Explorer
Podjetje Microsoft je 15. Junija 2022 ukinila podporo brksalniku Internet Explorer na sistemih Windwos 10. Več o temu si lahko preberete tukaj. Prav tako na drugih operacijskih sistemih odsvetujemo uporabo Internet Explorerja saj predstavlja varn...
Težava s pisavo Segoe UI v operacijskem sistemu Microsoft Windows 11
Pri uporabnikih operacijskega sistema Microsoft Windows 11 smo odkrili generalno težavo s pisavo SEGOE UI.  Posledično se težava odraža v Saopu, ko se izpisi shranijo v neberljivo obliki. Uporabniki lahko to opazimo predvsem, če: Odpremo sh...
Pošiljanje e-mailov iz Saopa preko Microsoft Office365
Obveščam vas, da smo izdali novo verzijo Saop 2022.16.003, kjer smo prilagodili pošiljanje emailov iz programa glede na nove varnostne zahteve OFFICE365. Posodobite si program na novo verzijo.   Iz Saop programa imamo dve možnosti preklopa na SMTP ...
Uvoz tečajnih list
Za uvoz tečajnih list je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. Postopek vklopa uvoza tečajnih list: 1.    Najprej zaženemo program Saop, ter se prijavimo...
Uvoz mesečnih tečajnih list
Za uvoz mesečnih tečajnih list je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. Postopek vklopa uvoza mesečnih tečajnih list: 1.    Najprej zaženemo program Saop...
Pošiljanje E-mailov preko storitve E-poštar
Za pošiljanje e-mailov preko storitve ePoštar je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le te nimate, oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. Postopek vklopa pošiljanje e-mailov preko storitve E-Poštar 1.    N...
Nastavitev storitev UJPnet - Uprava Republike Slovenije za javna naročila
Za nastavitev storitve UJPnet - Uprava Republike Slovenije za javna naročila je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. UJP zahteva spletno potrdilo za i...
Nastavitev storitve ZZInet - Omrežje elektronske izmenjave ZZInet
Za nastavitev storitve ZZInet - Omrežje elektronske izmenjave ZZInet je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. Postopek vklopa storitve ZZInet - Omrež...
Nastavitev storitve eVEM - ZZZS Kadrovski vmesnik e-VEM
Za nastavitev storitve eVEM - ZZZS Kadrovski vmesnik e-VEM je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. Postopek uvoza digitalnega potrdila v Saop N...
Nastavitev storitve eNDM - ZZZS Kadrovski vmesnik e-NDM
Za nastavitev storitve ZZZS Kadrovski vmesnik e-NDM je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. Postopek uvoza digitalnega potrdila v Saop Na glavn...
Nastavitev storitve WEB-S - WEB Stranke
Za nastavitev storitve WEB-S - WEB Stranke je potrebno, da imate nameščeno aplikacijo Saop ePoštar. Če le tega nimate oddajte zahtevek za namestitev na našo tehnično podporo. Postopek vklopa storitve WEB-S - WEB Stranke: Najprej zažen...
Ukinitev podpore za Microsoft SQL server 2014
Microsoft bo 9. julija 2024 prekinil razvoj za SQL Server 2014. Posledično bomo s podporo na teh strežnikih prenehali tudi mi, saj je za nemoteno delovanje programa Saop zahtevana Microsoft SQL različica, ki je podprta s strani Microsofta.  Več si ...