2024.08.001

DDV Davek na dodano vrednost

  • Pripomočki - Izpis pavšalnega nadomestila: Pripravljen izpis pavšalnega nadomestila po strankah za izbrano leto in obdobje.

DK Dvostavno knjigovodstvo

  • Letne obdelave - Izračun tečajnih razlik na finančne konte: Po izvedenem izračunu in/ ali knjiženju tečajnih razlik okno ostane odprto za nadaljnjo uporabo. Urejen je prikaz aktivnih in pasivnih kontov, upošteva se nastavitev Aktiven/Pasiven iz šifranta kontov.
  • Šifranti - Šifranti DK - Konti: Za aktivne in pasivne konte je glede na računovodska pravila napolnjen podatek Aktiven/Pasiven.
  • Pripomočki - Zapiranje postavk: Pri zapiranju deviznih postavk se na protivknjižbah pozitivnih / negativnih tečajnih razlik v Posrednem knjiženju predlaga dokument iz postavke. Ravno tako se iz zapirane postavke prepišejo analitike, če na postavki obstajajo.
  • Dnevne obdelave - Pregled knjiženja: Dodana je možnost nastavitev pregleda/ filtriranja podatkov po:
    • Višjih stroškovnih mestih in višjih stroškovnih nosilcih od - do.
    • Izbranih analitikah (stranka, konto, SM, SN, referent, dodatne analitike).
  • Dnevne obdelave - Plačevanje - obdelava plačila: 
    • Spremenjen je pogoj, ki določa, kdaj je konto ustrezen za označitev Vračila plačila. 
    • V primeru označenega Vračila plačila je izbor Valuta neaktiven, sprememba denarne enote ni možna.
  • Izpisi in pregledi - Poročila - Poročanje JN plačila: V primeru podvojenih mesečnih poročil program upošteva zadnje mesečno poročilo.
  • Dnevne obdelave - Plačevanje - Pregled izpiska - Dodatna pravila kontiranja: v Določitev pogoja iz sklica je dodan nov tip podatka Fiksno (F). Ta tip podatka uporabimo v primeru, ko se v sklicevalni številki nahaja vrednost, po kateri želimo, da se nam na plačilo vpiše konto iz določitve vrednosti. V enem pravilu kontiranja ni dovoljena sočasna uporaba pogoja Konto (K) in Fiksno (F). 
  • Dnevne obdelave - Plačevanje - Uvoz izpiskov: Dopolnjen je uvoz izpiskov glede na aktivnost računov stranke uporabnika: 
    • Če ima stranka uporabnika več enakih transakcijskih računov (aktivne in neaktivne) in noben račun nima oznake za Privzet račun za uvoz, se v izboru za privzeti TRR za uvoz prikažejo samo aktivni računi.
    • Če ima stranka uporabnika enak neaktivni in aktivni račun, se uvoz izvede na aktivni račun. 
  • Dnevne obdelave - Plačevanje - Uvoz izpiskov: Urejen je masovni uvoz izpiskov in kontrola z obvestilom v primeru, ko izbrani izpisek že obstaja med uvoženimi izpiski.
  • Dnevne obdelave - Plačevanje: Odpravljena je težava na obdelavi plačil izpiska za primere, ko je ena odprta postavka (dokument) vezana na več izpiskih in je na eni od vezav neskladje med stranjo knjiženja plačila, kontom in virom informacije. 
  • Dnevne obdelave - Plačevanje: Urejena je težava ustvarjanja dodatnih vrstic pri obdelavi plačila izpiska in povezavi na več dokumentov.  

FAK Fakturiranje

  • Knjiženje - Predračuni: Urejena je dopolnitev posodobitve statusa in datuma statusa plačila na predračunu v primeru povezave predračuna na bančnem izpisku. Posodobitev se izvede tudi v primeru, da je znesek plačila večji od zneska preračuna. Urejena je posodobitev tudi v primeru brisanja povezanih postavk na pregledu več dokumentov.

OBR Obresti

  • Modul Krediti: Dopolnitev pri izpisu Anuitetni seznam za leto, da se upošteva datum predčasnega poplačila.

OSD Osnovna sredstva in drobni inventar

  • Osnovna sredstva in drobni inventar - prikaz priponke OS in priponke RAC v preglednici in prikaz priponke v preglednici zavihka Dogodki. Če je priponka pdf, jo je z dvojnim klikom na polje preglednice omogočeno odpreti. 
  • Ob vnosu priponke na osnovno sredstvo se v vrsti dokumenta ponudi šifra iz nastavitve programa osnovna sredstva. 
  • Ob kreiranju fascikla za osnovno sredstvo se v privzeto skupino vpiše oznaka 'O' in v privzeto šifro registrska številka osnovnega sredstva.
  • Osnovna sredstva in drobni inventar: Ob vnosu datuma odtujitve ali vnosu dogodka izločitve ali inventurnega manka ali razdelitvi preko gumba 'Vnesi zapis iz… in izloči', je dodana kontrola na registrsko številko, ki se izloča, deli in dograjeno osnovno sredstvo, če obstaja nezaključen reverz. V tem primeru program javi opozorilo. Nadaljevanje je dovoljeno. 
  • Osnovna sredstva in drobni inventar - gumb Reverz: Dovoljeno je vnesti datum vračila reverza na neaktivnem osnovnem sredstvu. 
  • Inventura -> Vnos inventure: Na preglednico dodan stolpec Reverz s vpisom Da (obstaja vsaj en nezaključen reverz) ali Ne (ni nezaključenega reverza). Po stolpcu je omogočeno filtrirati. Na preglednico dodan gumb Reverz z bližnjico do šifranta reverzov. Program pokaže reverz za osnovno sredstvo na katerem stoji program v preglednici.
  • Ob knjiženju inventure iz preglednice - gumb Knjiženje inventure, dodana kontrol, da javi opozorilo, če ima vsaj ena šifra, ki ima v statusu Inventure oznako IM ali IZ tudi vsaj en aktivni reverz.
  • Poročilo Olap Register + Amortizacija dodani stolpci: 
    • Nabavna vrednost brez prevrednotenja (nabavna vrednost brez okrepitve in oslabitve NV)
    • Okrepitev nabavne vrednosti (dogodek OK)
    • Oslabitev nabavne vrednosti (dogodek OS
    • Popravek vrednost brez prevrednotenja (popravek vrednosti brez okrepitve in oslabitve PV)
    • Okrepitev popravka vrednosti (dogodek OK in AK)
    • Oslabitev popravka vrednost (dogodek OS in AS)
  • Osnovna sredstva - Nastavitve - Zavihek povezave:
    • Prikaz polja Leto zaključenega obračuna. Polje se vnese prvič. Ponudi se iz polja Letnica za osnovna sredstva -1.
    • Vezava nastavitve Zaklepanje obdobij in Datum zadnjega prenosa na ključ, ki se ga vpiše v nastavitve okolja.
    • Preglednica Osnovna sredstva in drobni inventar dodan varnostni ključ, da ga prikaže med pooblastili aktivnega okna: 'OSD - Osnovna sredstva in DI, preglednica: Vnesi zapis, Spremeni, Briši, Izvoz, Uvoz'
    • Novi varnostni ključi na preglednici Osnovna sredstva in DI, ki so prikazani med pooblastili aktivnega okna preglednice:
      • zavihek Amortizacija: 'OSD - Osnovna sredstva in DI, Amortizacija: Zavihek'
      • gumb za Tiskanje: 'OSD - Osnovna sredstva in DI, Gumb - Analiza osnovnih sredstev' 
      • gumb Najem (+dodatna opcija):  'OSD - Osnovna sredstva in DI, Gumb - Najem'
      • gumb za Obračun amortizacije (+nastavitev mesečni obračun): 'OSD - Osnovna sredstva in DI, Gumb - Obračun amortizacije'
      • gumb Tiskaj: 'OSD - Osnovna sredstva in DI, Gumb - Tiskaj'
      • RS loc - zavihek RenaCar: 'OSD - Osnovna sredstva in DI, RentaCar: Zavihek'
    • Novi varnostni ključi na meniju Obračuni in inventura - Davčni obračuni, ki je aktiven na RS loc: 'OSD - Meni, Obračuni in inventura - Davčni obračuni'.
  • Osnovna sredstva in drobni inventar: Ob nastavitvi, da je na eni registrski številki le eno osnovno sredstvo, program prepiše na dodatno kreiranje zapise osnovnih sredstev podatke o DDV stopnji, šifri vrste osnovnega sredstva, dodaten podatek 1 in 2.
  • Osnovna sredstva in drobni inventar: Ob hkratni spremembi analitike in datuma odtujitve je najprej dogodek amortizacije, sledijo spremembe analitik in zadnji zapis je dogodek izločitve, ki se kreira v primeru nastavitve 'mesečni obračun amortizacije'.
  • Obračun amortizacije ob vključeni opciji 'Izločitev amortizacije po dnevih': Narejen popravek delovanja, da se znesek amortizacije zadnjega meseca amortizacije preračuna in popravi glede na dni do datuma odtujitve le v primeru, da sta datum odtujitve in datum zadnje amortizacije v istem mesecu in letu.
  • Register osnovnih sredstev po virih financiranja:
    • Dopolnjeno poročila, da se v polju 'Na dan' ponudi zadnji dan leta iz Nastavitve programa - Letnica za osnovna sredstva.
    • Upoštevanje izbora opcije 'Z izločitvami' in omejitev na obdobje od - do za drobni inventar: omejitev se nanaša na  datum spremembe za dogodke IZ-izločitev, IM-inventurni manko. Če je opcija 'Z izločitvami' izbrana, se upošteva stanje brez dogodkov izločitve v izbranem obdobju. Če opcija ni izbrana, se dogodki izločitve upoštevajo. 
    • Izbor opcije 'Z izločitvami': obdobje od - do ostaneta prazna, kar pomeni, da ni omejitve na datum. Delovanje na poročilu: Register osnovnih sredstev po virih, Obračun amortizacije po virih financiranja.

PP Plačilni promet

  • Priprava plačilnih nalogov v datoteko: Urejena je priprava plačilnih nalogov v datoteko v primeru, ko se na izboru omejimo na konkretne naloge. 
  • Plačilni nalogi - Priprava plačilnih nalogov: Na izpis Zbirni nalog za prenos je dodan seštevek zneskov predloga po datumu zapadlosti. Seštevek je viden v primeru, ko imamo na izboru Datum predloga prazen in se v tem primeru upošteva datum zapadlosti po nalogih. 
  • Šifranti - Stranke - zavihek Bančni računi: 
    • Nova kontrola na brisanju računa: če ima uporabnik nameščen modul Plačilni promet, se na brisanju računa stranke izvede kontrola ali je račun stranke uporabljen na vsaj enem plačilnem nalogu, ki ni brisan. Če račun obstaja, se pojavi opozorilo in brisanje računa ni možno.  
    • Umaknjen je gumb Prenesi.
    • Urejeno je barvanje neaktivnih računov in Legenda. Neaktivni račun se obarva sivo, če ima račun status Neaktiven. 
  • Dnevne obdelave - Plačevanje - Knjiženje izpiska: Odpravljena je težava pri knjiženju izpiska v primeru daljšega zapisa v polju Veza zaporedna številka.

PRAC Prejeti računi

  • Prenovljeni prejeti računi - Preglednica prejetih računov: Dodan je filter Prikaži knjižene/zavrnjene račune. Nastavitev privzeto ni izbrana, kar pomeni, da je potrebno za prikaz knjiženih ali zavrnjenih računov nastavitev vklopiti.
  • Prenovljeni prejeti računi - gumb Vnesi zapis iz: Ko naredimo nov vnos računa preko gumba Vnesi zapis iz ter popravimo znesek računa se v primeru samoobdavčitve ustrezno popravijo tudi vrstice DDV na nove zneske.
  • Prenovljeni prejeti računi - Prejeti račun - Dokumenti nabave: Dopolnjen je prikaz vrstic prejemov v primerih, ko v modulu MSP ni enako zaporedje vrstic (artiklov) med predprejemi in prejemi. Prikaz zneskov in količin je sedaj skladen gleda na vrstico na prejemu.
  • Prenovljeni prejeti računi - Prejeti račun - Knjiženje in davki - Avansni račun - Omogočeno je knjiženje računa, ko na računu ni odbitka DDV in na računu ne obstajajo knjižbe. V tem primeru se račun poknjiži samo v modul DDVN.
  • Prenovljeni prejeti računi - Preglednica računov - Stolpec Znesek plačila: Na stolpcu je urejeno zaokroževanje zneskov.
  • Prenovljeni prejeti računi - Knjiženje in davki - Priprava knjižb: Ko se pripravljajo knjižbe na prejetem računu s črpanim avansom, se v primeru, ko se na računu črpa avans po različnih davčnih stopnjah, pripravijo knjižbe razmejitev DDV za vsako stopnjo posebej. 
  • Prenovljeni prejeti računi - Knjiženje in davki - Knjiži in zapri: Odpravljena je napaka, ki se je pojavila ob knjiženju računa v primeru, ko se ob knjiženju računa zapiše revizijska sled iz računa v fascikel. Napaka se je pojavljala na 64 bitni verziji programa.
  • PRAC - Preglednica prejetih računov - filter Nelikvidirano: Odpravljana je napaka, ki se pojavila ob vklopu filtra Nelikvidirano.
  • Prenovljeni prejeti računi - Knjiženje in davki - Preglednica davkov: Odpravljena je napaka, ki se je pojavljala ob kliku na kljukico Avans, ki se nahaja na vrstici davka.

SPR Spremljanje plačil računov

  • Računi in plačila - Zapis v PP: odpravljena je težava pri zapisu plačilnih nalogov v Plačilni promet. 

ePoštar

  • Nazivi in licence - ePoštar: Omogočeno je aktiviranje oddaje eOpomina ali eIOP tudi v primeru, ko ni aktivna storitev oddaje e-računov.

DOH Dohodnina

  • Dohodnina - Gumb za tiskanje - Izbrano Obvestilo:
    • Na vseh obvestilih, ki jih lahko shranimo v eRegistrator, je v primeru, ko imamo v polju Shrani dokumente kljukico in kliknemo na gumb Shrani, onemogočeno ponovno klikniti na gumb Shrani, če shranjevanje že poteka.

DOP Drugi osebni prejemki

  • Šifranti - Vrste izplačil:
    • V polje Šifra iREK je dodana šifra B016a - Boniteta - opcijsko nagrajevanje po 6. odst. 43. čl. ZDoh-2.
  • Nov DOP - Šifranti - Pogodbeniki - Izbran pogodbenik - Razdelek Nakazila:
    • Pri podatku Bančni račun je na seznam bančnih računov pogodbenika dodano polje s statusi Aktiven/Neaktiven/Vsi.
    • Na vnosno okno bančnega računa je dodano polje Aktiven/Neaktiven.
    • Ob izbiri bančnega računa sta račun in banka prikazana v vrstici, dodani sta polji Opis TRR in SWIFT.
  • Obračuni - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za plačevanje:
    • V primeru, ko ima pogodbenik na razdelku Nakazila izbran transakcijski račun tuje banke, se pri prenosu v Plačilni promet na plačilni nalog v polje Referenca samodejno polni NRC.
  • Nov DOP - Obračuni - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za plačevanje:
    • Ob kliku na gumb Pripravi se v primeru, ko je znesek za pogodbenika 0,00, izpusti kontrola na vpisane podatke o bivališču in takega pogodbenika ni več v seznamu pogodbenikov, kateri imajo nepopolne podatke.
  • Vrste pogodb - Izbrana vrsta pogodbe - Obračun - Izbran obračun  - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za plačevanje:
    • Ob kliku na gumb Pripravi se v primeru, ko je znesek za pogodbenika 0,00, izpusti kontrola na vpisane podatke o bivališču in takega pogodbenika (stranke) ni več v seznamu strank, ki imajo nepopolne podatke.
  • Vrste pogodb - Izbrana vrsta pogodbe - Obračun - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Priprava podatkov za plačevanje:
    • Urejena je priprava sklica v dobro za izplačilo pogodbeniku tako, da se ne glede na to, kako je vpisan model in sklic na stranki pogodbenika, na plačilni nalog vedno prenese model 99 ter prazen sklic.

OPN Obračun potnih nalogov

  • Nalog za službeno potovanje - Izbran potni nalog - Gumb Kopiraj potni nalog:
    • Omogočeno je kopiranje potnih nalogov z izbiro leta, v katero želimo potni nalog kopirati.
  • Nalog za službeno potovanje - Gumb Tiskaj izbran nalog:
    • Glede na izbor Predloga ali Obračun, se v oknu, ki se odpre za izbiro vzorca izpisa označi izpis, ki je v Nastavitvah programa - zavihek Potrjevanje, izbran v razdelku Dokumenti kot Privzeti vzorec Predloga oziroma Obračuna.
    • Urejeno je neposredno tiskanje v primeru, ko tiskamo več potnih nalogov (od ... do številke).
  • Potrjevanje potnih nalogov z vključeno nastavitvijo Potrjevanje predlog in sočasna uporaba mojINFO Potni nalogi:
    • Urejeno je pravilno pošiljanje potnega naloga v potrjevanje (gumb Pošlji v potrjevanje na posameznem potnem nalogu) v primeru, ko je potni nalog odprt v mojINFO - pravilno se prenese dokument v potrjevanje.

OPZ Obračun plač zaposlenim

  • Administracija - Varnostni sistem - Varnostni sistem - Aplikacijski:
    • V varnostni sistem je bilo dodano novo pooblastilo, ki omogočajo izvedbo akcij na šifrantu Formul:
      • OPZ - Formule, Preglednica: Dodaj, Spremeni, Briši, Uvozi, Izvozi.
  • Obračuni - desni klik na izbrani obračun - Prikaz revizijske sledi:
    • V revizijski sledi je prikazana nova aktivnost "Sprememba zaposlenih - prenos v obračun", ki prikazuje zaposlenega za katerega je bila sprememba prenesena v obračun, bodisi preko posrednega ali neposrednega prenosa.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek Obračunski list:
    • Dopolnjen prikaz podatka Strošek plače v primeru, ko ima zaposleni obračunano neplačano odsotnost.
  • Obračun plač:
    • Na obračunu z vrsto dohodka 1151 Del plače za poslovno uspešnost, je omogočen izračun dohodnine po povprečni stopnji, pri čemer se pri izračunu povprečne stopnje dohodnine ob ustrezni nastavitvi upošteva tudi ustrezen del zneska poslovne uspešnosti (del, od katerega se sicer obračuna tudi dohodnina). V ta namen sta na zavihek Splošno na obračunu dodani dve novi polji, ki sta aktivni samo v primeru izbire vrste dohodka 1151:
      • Povprečna stopnja dohod. za večmesečna izplačila.
      • Število mesecev, za katere se izplačuje dohodek.
  • Šifranti - Sistem obračuna - Formule:
    • Pripravljena nova podatkovna funkcija MXYO (število mesecev za nazaj; šifra seštevka) - Bruto znesek prvega veljavnega mesečnega seštevka z urami.
  • Evidenca boleznin in drugih odsotnosti (eBOL), gumb eBOL nastavitve, zavihek Splošno:
    • Omogočena nastavitev za samodejno odpiranje povezanih oseb pri uvozu eBOL.
  • (Javni sektor - Nastavitev obračuna za Univerzo) Obračun plač - Izbran obračun:
    • Urejen je pravilen izračun prispevka za zaposlovanje na plače v primeru obračuna neplačane odsotnosti zaposlenemu, kateremu obračunamo 5-kratnik tega prispevka.
  • Obračun plač – izbira poljubnega obračuna – gumb Izvoz podatkov – Prenos v Dvostavno knjigovodstvo:
    • Gumb za Dodatne analitike je sedaj vedno aktiven, ne glede na nastavitve okolja.
  • Šifranti - Ostali šifranti - Nazivi bonitet:
    • Na nastavitve bonitete je v polje Šifra IREK1 dodana možnost izbire šifre B016a - Boniteta - opcijsko nagrajevanje po 6. odst. 43. čl. ZDoh-2.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Prenos v plačilni promet:
    • V primeru, ko ima zaposleni na zavihku Nakazila izbran transakcijski račun tuje banke, se pri prenosu v Plačilni promet na plačilni nalog v polje Referenca samodejno polni NRC.
  • Šifranti - Zaposleni - Osnove zaposlenih in Osnove zaposlenih JS:
    • V primeru spremembe vrednosti osnove za zaposlenega se sedaj ta vrednost avtomatsko posodobi tudi v aktivni spremembi za prihodnost, ki je dostopna preko seznama Zaposlenih pod gumbom Spremembe za prihodnost.
  • Evidenca prisotnosti - Planiranje odsotnosti - Prijava terminov odsotnosti in Potrjevanje odsotnosti:
    • Nad preglednicama Prijava terminov odsotnosti in Potrjevanje odsotnosti je poleg obstoječega filtra za leto zdaj dodan tudi nov filter za mesec.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Popravi zapis - Posredni vnos - Gumb Prenos v obračun:
    • Urejen je pravilen prenos analitik (analitika 1, 2 in 3) iz Posrednega v Neposredni vnos v primeru, ko je na vrsti obračuna za te analitike izbran način Vnos, vrsta obračuna se ne deli po ključu, na vrstici v posrednem vnosu pa so vnesene drugačne analitike, kot so izbrane na zaposlenem.
  • Obračun plače:
    • Dodano opozorilo v primeru zaposlenih, ki imajo izbran urnik z izračunom MDO in nimajo vpisanih podatkov delovnega koledarja za mesec obračuna.
  • Šifranti - Zaposleni - Podatki zaposlenih - Izbran zaposleni - Podatki plač - Obračunski podatki - Nakazila:
    • Dopolnjen je prikaz podatka Bančni račun tako, da se izpiše celoten IBAN - tudi oznaka države in kontrolna številka za državo.
  • Nov DOP - Ob vnosu novega pogodbenika v modulu Obračun plač zaposlenim, se v modulu Drugi osebni prejemki pravilno ažurirajo podatki, za katere se vnaša podatke v polje, kjer je potrebna oznaka s kljukico - pravilno se predlaga prazno polje (pred odpravo težave se je v polje dodala siva kljukica).
  • Obračun plač - Izbrani obračun - Neposredni vnos:
    • Odpravljena težava s preračunom neto v bruto, zaradi katere je prihajalo do odstopanj v določenih mejnih primerih.

Ogrodje – iCenter

  • Urejeno je, da se v primeru prešifriranja zaposlenih izvede tudi prešifriranje zaposlenih v modulu REG, v primeru združenih šifrantov.
  • Administracija - Nastavitve - Sledenje sprememb - zavihek Revizijska sled nastavitev modulov - dvoklik na opcijo KE Nastavitve - dvoklik na posamezen zapis:V revizijski sledi so spremenjena polja zdaj prikazana z imeni, kot so v programu, namesto z imeni iz baze podatkov.

Registracija časa

  • Urejen informativni izračun števila dni dopusta v primeru potrjenega dopusta, ki je v teku.

mojINFO

  • Na nadzorni plošči je na voljo nov gradnik Prisotnost zaposlenih, ki prikazuje, ali je zaposleni trenutno prisoten na delu ali odsoten. Za vklop tega gradnika je potrebno v administraciji aktivirati aktivacijsko kodo in izbranemu spletnemu operaterju dodeliti varnostno pooblastilo "WEB - Prisotnost zaposlenih". 
  • Urejena je povezava v e-mailu za Potrjevanje odsotnosti. Uporabnik je sedaj preusmerjen na stran mojINFO – Potrjevanje odsotnosti in ne več neposredno na okno za potrjevanje.
  • Prijava odsotnosti - Vse odsotnosti: 
      • Odstranjen je prikaz preklicanega dopusta.
  • Na Nadzorni plošči in Evidenci prisotnosti sta na desnem stranskem pregledu združena povzetka "Ure" in "Koriščenje ur".
  • Evidenca prisotnosti - Vse prisotnosti in Zbirnik ur zaposlenih:
    • Iz seznamov je bil odstranjen podatek Osnova ur za koriščenje, namesto njega pa sta bila na Zbirnik ur zaposlenih dodana podatka Ure za koriščenje in ∑ ur za koriščenje, ki sta na voljo le za trenutni mesec oz. podatek Ure za koriščenje tudi za predhodni mesec.
  • Prijava odsotnosti - Moje odsotnosti: 
    • V primeru, ko je dopust prijavljen, se v polju Status prikazuje pravilen zapis Prijavljen (do sedaj je bil status prazen).
  • mojINFO - Obvestilo, poslano na elektronski naslov:
    • Urejen je zapis pošiljatelja obvestila tako, da se pod pozdrav izpiše naziv organizacije (iz licence).
  • Evidenca prisotnosti:
    • Vodji omogočen vpogled v evidenco prisotnosti svojih zaposlenih tudi v primeru, ko ima na varnostnem ključu WEB - Evidenca prisotnosti vseh, Urejanje podatkov prepoved in sicer lahko v tem primeru dostop do menijev Vse prisotnosti, Zbirnik ur zaposlenih in Obdelava viška ur, kjer pa lahko samo pregleduje podatke.
    • Vodji prepovedano urejanje lastnih ur v primeru, ko so te ure zabležene prek terminala in si sama sebi ni vodja.

Sociala, zdravstvo in obračun

  • Obračun - Sociala - Dodatni trajniki: možnost priprave dodatne datoteke s trajniki neodvisno od obračuna.
  • Popravek za obračun storitev oskrbe za Dom na Fari.
  • Popravek na Skupnem vnosu storitev za opcijo "Vnesi vsem".

DN Delovni nalogi

  • Delovni nalogi: Ob vstopu na preglednico delovnih nalogov se šifra knjige predlaga glede na uporabnika delovne postaje in številko uporabnika Saopa.

FAK Fakturiranje

  • Odpravljena težava pri knjiženju v knjigovodstvo, ko se je v določenih primerih knjiženja računa tipa Maloprodaja, na knjižbah pojavil višji znesek zapiranja od razpoložljivega.
  • Prenovili smo prenos knjiženja izravnav v dvostavno knjigovodstvo z namenom, da omogočimo knjiženje odstopanja plačil na konte izravnav. V ta namen smo :
    • Na zavihku nastavitev knjiženja domači trg, dodali konto pozitivnih in negativnih izravnav
    • Strani knjiženja smo opredelili v samem programu in s tem odpravili možnost nastavitve strani knjiženja
  • Spremenjen način priprave podatkov za knjigovodstvo.
    • Knjižbe se pripravijo na posameznem računu, dokler račun ni izstavljen.
    • Knjižbe se ponovno preračunajo ob spremembi računa preko "Dopolnitev dokumenta".
  • Spremenjen način priprave knjižb za dvostavno knjigovodstvo (DK):
    • Ko je aktivna povezava na DK se analitike iz računa zajame na knjižbe glede na nastavitve kontov. Glede na analitike zajete na knjižbe se tudi knjižbe ustrezno grupirajo.
    • Če povezava na DK ni aktivna se upošteva prenos analitik glede na nastavitve knjiženja.
  • Dodana je možnost prikaza knjižb davkov in knjiženja na posameznem računu. Prikaz je vezan na varnostni sistem.
  • Odpravljena težava pri zapisu povezav knjižb DK in DDV, ko se v nekaterih primerih ni zapisala veza pravilno.
  • V nastavitvah programa je dodana nastavitev formata priprave podatkov za knjigovodstvo.
    • Nastavitev vpliva na prikaz podatkov knjižb DK in knjiženja izdanih računov.
    • Pri namestitvi programa se privzeto vzame nastavitev v primeru, ko je program povezan z DK.
    • Kjer se ne določi privzeta nastavitev, se pojavi okno za izbiro in preračun podatkov, pri knjiženju posamičnega računa ali za izvoz podatkov.
  • Vnos odstopanja zneska plačil je bil onemogočen za :
    • Avansne račune.
    • Dobropise.
    • Dokumente z obročnim plačilom.
  • Optimizirano je delovanje prikaza odprtih avansov.

MSP Materialno skladiščno poslovanje

  • Šifrant Vrste prometa:
    • Aktivnost nastavitve "Obdelava nepoknjiženih izdaj TDR" je poleg na rednih prejemih možno vključiti za vrste prometa tip dokumenta = Interni prenos.
  • Knjiženje - Predprejemi maloprodaja - Interni prenosi:
    • Ob knjiženju internega prenosa iz skladišča za blago na poti na ciljno lokacijo se v primeru nastavitve, da se po končanem prenosu izvede obdelava nepoknjiženi izdaj, samodejno zažene obdelava knjiženja nepoknjiženih izdaj za poslovalnico, na katero se je izvedel interni prenos. To se izvaja tako za interne prenose med maloprodajnimi poslovalnicami in za interne prenose iz veleprodaje v maloprodajo.
  • Polnjenje prodajnih cenikov na internih prenosih:
    • Nova nastavitev "Obdelava polnjenja prodajnih cenikov" v šifrantu Vrste prometa.
    • Interni prenosi: če je nova nastavitev potrjena, se po prevzemu dokumenta internega prenosa na ciljno poslovalnico,  samodejno zažene obdelava "Polnjenje prodajnih cenikov". Izvede se enaka obdelava, kot ob ročnem zagonu polnjenja cenikov preko desnega klika na preglednici prevzetih internih prenosov.
  • Na obdelavi inventur smo dodali pripomoček za razveljavitev knjižene inventure. Za delovanje mora biti biti pripomoček omogočen v varnostnem sistemu (varnostni ključ "MSP - Inventure - razveljavitev knjiženja inventure").
  • Obdelava je dosegljiva preko desnega klika na izbrani poknjiženi inventuri.
  • Po zagonu se:
    • Pobrišeta dokumenta viškov in mankov.
    • Aktivira se prevrednotenje zalog.
    • Inventure se vrne v stanje "Pripravljen".
    • Informacije o uporabi pripomočka se zapišejo v ustrezne evidence.
  • Uporaba pripomočka je mogoča, ko gre za inventuro:
    • V aktivnem knjižnem obdobju.
    • Ne gre za inventuro vrednostnega blaga.
    • Podatki še niso bili preneseni v dvostavno knjigovodstvo.
    • Skladišče ni povezano z WMS sistemom.
  • Na obdelavi inventur je bil izdelan pripomoček, ki vrednostno uskladi rezultat inventure z dokumentoma viškov in mankov. Do razlik običajno pride, ko po zaključku inventure , razlik ne poknjižimo nemudoma, temveč pred knjiženjem vnašamo še druge dokumente in s tem vplivamo na cene artiklov na zalogi. Po aktivaciji obdelave se cene iz dokumentov viškov in mankov prenesejo v rezultat inventure.  
  • Obdelava se aktivira samodejno pri knjiženju inventurnih viškov in mankov ali ročno preko desnega klika na izbrani inventuri.
  • V primeru ročnega zagona, mora biti aktiviran ključ varnostnega sistema "MSP - Inventure - vrednostna uskladitev z dokumenti izdaje".
  • Na uporabnike, ki poknjižijo inventurne viške in manke takoj po zaključku inventure, obdelava ne bo vplivala.
  • Funkcija F7 - Kartica maloprodaje:
    • Varnostni sistem na poslovalnicah se pri prikazu kartice maloprodaje ne upošteva, t.j. odstranjena kontrola na varnostni sistem Poslovalnic.
  • Izpisi - Dokumenti prejema:
    • V primeru, ko je na prejemu prišlo do nivelacije v nabavni ceni, se to upošteva tudi pri izpisu po maloprodajnih vrednostih.
  • Izpisi - Pregled dokumentov - Dokumenti izdaje - prikaz po MPCD:
    • Ob izboru pregleda izdaj z vključenim prikazom po MPCD je nova nastavitev "Upoštevaj postavke brez zalog". Če je nastavitev potrjena, so v pregledu dokumentov vključene tudi postavke storitev, avansov,... To pomeni, da so na izpisu izdaje po MPCD upoštevane ustrezne vrstice iz prometa TDR.
    • Prikaz po stopnjah DDV dopolnjen z rekapitulacijo po kalkuliranem DDV.
    • Dodana rekapitulacija po tipu artikla.
  • Odpravljena je bila težava pri zapisu planske cene v zalogo, kadar je šlo za nov artikel , ki še ni imel vnesene planske cene iz preteklosti. V primeru , ko smo tovrsten artikel knjižili iz prevzema modula NDK v predprejem in prejem modula MSP, se planska cena ni zapisala. S to verzijo je težava odpravljena. 
  • PostPreRecipt: Odpravljena je bila težava, ko se v primeru vodenja po planskih cenah, v določenih primerih planska cena ni zapisala v zalogo. Do težave je prišlo v primeru novih artiklov. 
  • V okviru obdelav Predprejem in Predprejem maloprodaja smo omogočili tiskanje nalepk izbrane vrstice. S tem namenom je bil na dnu okna za vnos predprejema dodan gumb "Nalepke". Obdelava deluje na način, da se pozicioniramo na posamično vrstico predprejema in kliknemo gumb "Nalepke".
  • Vračila: V primeru vračila artikla in je zanj to na skladišču prvi dogodek, se za artikel poišče ceno na enakem tipu skladišča ali prepiše iz artikla, če se artiklu vodi planska cena. Ter se pred vračilom naredi prejem kot otvoritev z količini 0 in ceno. Prvi dogodek se zapiše na vrsto prometa, ki je vpisana kot privzeta na tipu skladišča oz se poišče vrsto prometa otvoritev za tip skladišča in predlaga kot privzeto za otvoritev.
  • Predprejemi - V prejem: Odpravljena tehnična težava v primeru prenosa večjega števila vrstic (cca 70.000) predprejema v prejem.

NDK Naročila dobaviteljem in kupcev

  • Kupci - naročila kupcev - vnosna forma sestavnice vrstice naročila kupca: Na preglednici sestavin lahko sestavine iščemo (in izbiramo) sedaj tudi preko gumba F8 (Pregled artikli - zaloge, cene).
  • Na formi za knjiženje odprem je spremenjen način predlaganja datumov. Po novem, se ob menjavi nastavitev ohranijo nastavitve datumov.
  • Popravek prikaza količin in vrednosti na odpremnih nalogih, ki so bili knjiženi v TDR v poslovalnice, katere imajo nastavitev "Maloprodaja brez zalog". V primeru naknadnega vstopa v odpremni nalog, so se vrednosti ponastavile na 0.
  • Naročila kupcev, odpremni nalogi: Na vrstico naročila kupca in/ali odpremnega naloga ne moremo več dodajati artiklov tipa "avans".
  • Naročila kupcev, odpremni nalogi: V primeru negativne vrednosti dokumenta in plačila po naročilu/odpremi, razlika med vsoto plačil po načinih plačil in zneskom za plačilo dokumenta ni dovoljena /tudi v kolikor je v okviru nastavljene dovoljene razlike).
  • Kupci - odpremni nalogi: Na odpremnih nalogih, ki so plačani preko naročilo/odprema (z načini plačil) je pri knjiženju v FAK oziroma MSP in FAK umaknjena možnost koriščenja avansov.

Ogrodje – iCenter

  • Lastnosti po meri: V ime lastnosti po meri lahko sedaj vnesemo tudi vse "posebne znake" razen znaka '. Ime lastnosti po meri se sedaj lahko prične s cifro.
  • Artikli: V šifro artikla smo onemogočili vnos znaka ', saj uporaba tega znaka v šifri artikla povzroča napake pri nadaljnji uporabi artikla.

QM Spremljanje kakovosti

  • Kontrolni nalogi: Na vseh vrstah kontrolnih nalogov se ob vstopu na preglednico kontrolnih nalogov šifra knjige predlaga glede na uporabnika delovne postaje in številko uporabnika Saopa.

TDR Trgovina na drobno

  • Izpisi:
    • Za izpis Rekapitulacija blaga in davkov in izpis Rekapitulacija blagajn, se pred samim zagonom izvede kontrola, ali za nastavitve obstajajo podatki in v primeru, ko ni podatkov, se izpiše ustrezno obvestilo "Za izbrane pogoje ni podatkov".
  • Prehod sistema maloprodaje na MSP:
    • Pri izvajanju prehoda je dodana kontrola na obstoječe nastavitve izračuna kalkulacij na prejemih TDR. Če je na kakšni poslovalnici nastavljen rabatni sistem izračuna kalkulacij, pripomoček izpiše ustrezno obvestilo, v primeru nadaljevanja pa takšne nastavitve na poslovalnici obrne na sistem predlagajnaj iz zadnje kalkulacije.
  • Odpravljena je bila težava v gotovinski prodaji modula TDR, ki se je pojavila pri novi namestitvi modula TDR ali , če smo postavitev stolpcev gotovinske prodaje postavili na privzeto. V tem primeru je bil vrstni red stolpcev neustrezen in smo ga morali ročno spremeniti. S to verzijo je težava odpravljena 
  • Obdelave prenosa odpremnih nalogov NDK v gotovinsko prodajo TDR
    • V združenih sistemih TDR/MSP je nova možnost prenosa iz odpremnih nalogov v gotovinski račun. Obdelava je podobna obstoječemu prenosu iz dobavnic v gotovinski račun znotraj samega modula TDR. Pri vnosu novega računa v gotovinski prodaji se preko gumba "Iz odpreme NDK" odpre novo okno, v katerem izberemo enega ali več odpremnih nalogov, ki jih želimo prenesti v račun. Združevanje več odpremnih nalogov na en račun je pogojeno z enakimi šiframi naročnika, analitikami, tip prodaje, obračun DDV, denarne enote in cenovna področja.
    • Izbira se odpremne naloge, ki so vneseni v knjigi, ki je nastavljena za knjiženje v Negotovinsko prodajo TDR.
    • V gotovinski račun se lahko prenese samo odpremne naloge, ki so že bili knjiženi v MSP, niso pa bili knjiženi v Fakturiranje.
    • Obdelavo "Iz odpreme NDK" se posameznemu operaterju dovoli preko ključa "TDR - Gotovinska prodaja: Prenos iz odpremnih nalogov".
  • Funkcija F7 - Kartica maloprodaje:
    • V primeru, ko je dovoljeno knjiženje v minus zalogo, se nepoknjižene vrstice izdaj TDR vedno prikazujejo na koncu preglednice kartice artikla.

VRP Večnivojski razpis proizvodnje

  • Dopolnjena kontrola nad podvojenostjo skladišč materiala delovnega naloga:
    • kopiranje delovnega naloga,
    • "Knjiženje v MSP",
    • izdelava kalkulacije (znotraj delovnega naloga, na preglednici delovnega naloga, na kalkulacijah), 
    • serijsko knjiženje delovnega naloga.
  • Materialne sestavnice - modularni prikaz: V primeru izpisa pripadnosti z vključenim alternativam odpravljene težave v primeru da je na bazi več številk šifrantov artiklov.
  • Delovni nalogi, kalkulacije: Ob vstopu na preglednico delovnih nalogov se šifra knjige delovnega naloga predlaga glede na uporabnika delovne postaje in številko uporabnika Saopa.
  • Šifranti - delovna mesta: Prodajna cena urne postavke delovnega mesta se več ne "povozi" z vrednostjo 100,00. 

Artikli

  • Materialna sestavnica: Šifrant materialna sestavnica je dodan v programa Dobavitelji in kupci (NDK) in Kuhinja (KUH). Na bližnjici sklopa "šifranti" glavnega menija Saopa so sestavnice aktivne v kolikor obstajajo licence za enega iz med štirih programov, ki sestavnice uporabljajo (Večnivojski razpis proizvodnje, Delovni nalogi, Dobavitelji in kupci, Kuhinja).
  • Artikli - uvoz iz besedilnih datotek ter uvoz - napredni način: V šifro artikla je preprečeno dodajanje znaka '.

Stranke

  • Stranke - izstavitev dokumentov, podaljšano polje za vnos ter dodana maska za vnos email naslovov iz 100 na 400, v primeru izstavitve dokumentov PDF po e-pošti ali E-račun po e-pošti. V kolikor vpišete več mail naslov na osnovno okno jih je potrebno ločiti z ; .
  • Stranke - Osveževanje iz interneta: Odpravljena težava z deaktiviranjem bančnih računov zaposlenih, v primeru osveževanja bančnih računov strank.

Web.API

  • Add/ModifyOrder, Add/ModifyDispatchAdvice, MoveDispatchAdviceToInvoice_v2, Add/ModifyInvoice - Metode so prilagojene spremembi programa, ki dovoljuje razliko med vsoto načinov plačil in zneskom za plačilo dokumenta v okviru nastavljene dovoljene razlike.
  • GetSKU, GetINV, GetPO, GetCO - Metode so dopolnjene z dodatnim izbirnim pogojem supplierID, ki omogoča priklic podatkov tistih artiklov, kateri imajo kot dobavitelja vpisano šifro nastavljeno v tem novem pogoju.
  • AddOrder, AddDispatchAdvice - V primeru dodajanje novega naročila kupca oz. odpremnega naloga za stranko, ki prihaja iz področja EU, se na dokumentu sedaj avtomatsko vklopi sklop podatkov vezanih na poročanje intrastata.
  • ModifyWorkOrder - Dodatna validacija nad podvojenostjo šifer skladišč materiala; metoda več ne dovoli, da je ista šifra skladišča materiala vpisana večkrat.
  • Add/ModifyOrder, Add/ModifyDispatchAdviceV2 - Dodane validacije, ki onemogočajo dodajanje avansnih artiklov na naročilo kupca oziroma na odpremni nalog.
  • Add/ModifyOrder, Add/ModifyDispatchAdviceV2 - Dodane validacije, ki v primeru negativne vrednosti dokumenta in izvedbo plačila po naročilu/odpremi ne dovolijo razlike med vsoto plačil po načinih plačil in zneskom za plačilo dokumenta, kljub temu, da je v nastavitvah programa razlika dovoljena.
  • GetProjectMachines, GetProjectWorkers, GetProjectWorkOrders, GetProjectWorkOrdersDetails, GetProjectWorkOrdersValues - Urejeno pravilno delovanje parametra recordDtModifiedFrom.
  • AddItems - Metoda sedaj preprečuje vpis šifre artikla, ki vsebuje znak '.

mojaMALICA

  • Prijava na prehrano: Izbor Prijava na prehrano in oddaja obrazca je odprta tudi za mobilne naprave. 
V tem prispevku