Poročilo prikazuje nadzorno ploščo s prodajnimi rezultati za izbrano leto. Zasnova poročila je pregledna in omogoča hitro oceno poslovnega uspeha. Poročilo je interaktivno tako da je možno s pomočjo filtrov ali kliki na vizualizacije podatke ustrezno filtirati.
NASVET: Za razlago kako se izračuna plan prodaje si oglejte poglavje "Skupno vsem poročilom".
NASVET: V primeru, da miško zadržimo čez stolpec v grafu pod točko 2 ali 3 se nam pokaže kateri prodajni referent največ sodeluje pri prodaji s posameznim izdelkom/partnerjem.
NASVET: Če miško zadržimo nad grafom pod točko 6 se nam prikaže seznam kupcev katere smo v tem letu pridobili in katere smo v tem letu izgubili.
Poročilo prikazuje podrobno primerjavo izbranega leta in preteklega leta skozi prodajne rezultate. Poročilo je interaktivno tako da je možno s pomočjo filtrov ali kliki na vizualizacije podatke ustrezno filtirati.
NASVET: Za razlago kako se izračuna plan prodaje si oglejte poglavje "Skupno vsem poročilom.
NASVET: Če nad zemljevidom kliknemo na dve puščici navzdol pridemo iz nivoja držav na nivo krajev.
Poročilo prikazuje prodajne rezultate z razčlenitvijo in usmeritivijo po komercialistih. Poročilo je možno prirediti, da posamezen komercialist ob prijavi vidi le svoje podatke. Poročilo je interaktivno tako da je možno s pomočjo filtrov ali kliki na partnerja ali prodajnega referenta znotraj vizualizacij podatke ustrezno filtirati.
NASVET: V primeru, da kliknemo na prodajenega referenta ali datumski razpon, se nam aktivira gumb za vrtanje v podrobnosti "Drillthrough".
Poročilo prikazuje prodajne rezultate z razčlenitvijo in usmeritivijo po artiklih ali partnerjih.Poročilo je interaktivno tako da je možno s pomočjo filtrov ali kliki na vizualizacije podatke ustrezno filtirati. V filtru "Item or Partner" izberemo po kateri dimenziji bomo primarno spremlaljali poročilo.
NASVET: V primeru, da kliknemo na artikel / partner ali datumski razpon, se nam aktivira gumb za vrtanje v podrobnosti "Drillthrough".
Poročilo prikazuje naročila za izbrano obdobje z razčlenitvijo na različne statuse naročil: zaprta, odprta in stornirana. Poročilo je interaktivno tako da je možno s pomočjo filtrov ali kliki na vizualizacije podatke ustrezno filtirati.
Na določena polja in na določenih straneh se pojavlja gumb za vrtanje v podrobnosti "Drillthrough". Gumb oziroma vrtanje nas popelje na stran, ki prikazuje v matrični tabeli podrobnosti prodaje.
Polja, katera je možno vrtati v podrobnost:
V poročilih je možno vrtati v podrobnosti tudi tako, da na zgoraj navedena polja kliknemo z desnim klikom in izberemo opcijo "Vrtanje v podrobnosti".
POSNETEK: Potni nalogi v spletni rešitvi mojINFO
PRIROČNIK: So trajnostna proizvodna podjetja bolj konkurenčna?
PRIROČNIK: S. p. in bolniška odsotnost v praksi
BLOG: Prazniki in šolski koledar 2024/2025