Navodila prikazujejo polne funkcionalnosti programa. Delovanje pri uporabniku je odvisno od nastavitev in funkcionalnosti, ki jih imate nameščene.
Pregled nad stanjem naših odsotnosti in prijava nove odsotnosti je v mojINFO dostopen preko menija Prijava odsotnosti.
V pregledu Prijava odsotnosti (1) – Odsotnosti (2) so nam na voljo podatki o prihajajočih odsotnostih (3), ki imajo različne statuse. Lahko so zgolj napovedane (prijavljene) oziroma s strani nadrejenih že potrjene/zavrnjene. Imamo tudi vpogled nad preteklimi odsotnostmi (4).
Skrajno desno imamo vpogled nad stanjem dopusta (1) in stanjem salda ur za koriščenje (2).
Novo odsotnost lahko napovemo oziroma prijavimo na več načinov:
1 Nadzorna plošča (1) – Prihajajoče odsotnosti (2) s klikom na + (3) v zgornjem desnem kotu okenca.
2 Prijava odsotnosti (1) – Odsotnosti (2) s klikom na Nova odsotnost (3).
3 Prijava odsotnosti (1) – Koledar (2) s klikom na Nova odsotnost (3).
V vseh zgoraj navedenih primerih se nam odpre vnosno okno, ki omogoča prijavo več vrst odsotnosti. V nadaljevanju sta opisana prijava dopusta in koriščenja ur.
1 Iz spustnega seznama zberemo pravo vrsto odsotnosti tj. tekoči dopust.
2 Vpišemo ali preko koledarja izberemo datum začetka in konca odsotnosti.
3 Lahko vnesemo poljubno opombo.
4 S klikom na gumb Shrani se nam podatki vpišejo v evidenco.
1 Iz spustnega seznama zberemo pravo vrsto odsotnosti tj. koriščenje viška ur.
2 Vpišemo ali preko koledarja izberemo datum koriščenja.
3 Vpišemo predvideno število ur odsotnosti.
4 Lahko vnesemo poljubno opombo.
5 S klikom na gumb Shrani se nam podatki vpišejo v evidenco.
V trenutku ko prijavimo odsotnost ta pridobi status Prijavljeno. Ko naš nadrejeni odsotnost potrdi, se status spremeni v Potrjeno. V primeru, da nam nadrejeni le delno potrdi odsotnost, se status spremeni v Delno potrjeno. V kolikor nadrejeni zavrne našo prijavljeno odsotnost, pa ta pridobi status Zavrnjeno.
Dokler ima odsotnost status Prijavljeno, jo lahko izbrišemo s klikom na ikono koša.
mojINFO nam omogoča tudi koledarski pregled odsotnosti. Dostopen nam je preko Prijava odsotnosti (1) – Koledar (2).
S klikom na obdobje odsotnosti se nam v sivem polju izpišejo podrobnosti.
Ko vodja zaposlenemu odsotnost potrdi, se zaposlenemu na elektronsko pošto pošlje obvestilo o potrjeni odsotnosti.
BLOG: Regres za leto 2025 in pravica do dopusta
PRIROČNIK: Vodič po zakonodaji za odmero in izrabo dopusta
POSNETEK: Nova poslovna analitika za računovodski servis
KALKULATOR DOPUSTOV: Brezplačno orodje za planiranje svojega dopusta