Prijava odsotnosti je v Mojem infu dostopna preko menija Prijava odsotnosti (1) in gumba Nova odsotnost (2).
V sredinskem delu okna so vidne napovedane in potrjene ali zavrnjene odsotnosti, v spodnjem delu srednjega dela pa je pregled nad preteklimi odsotnostmi.
Skrajno desni del pa prikazuje stanje dopusta ali stanja salda ur za koriščenje.
V sredinskem delu okna imamo preko koledarja omogočen pregled prijavljenih odsotnosti.
Kliknemo na Nova odsotnost (1).
Izberemo dopust (2).
Vpišemo datum od začetka do konca dopusta (3).
Shranimo (4).
Izberemo koriščenje ur (2).
Vpišemo datum koriščenja (3).
Vpišemo predvideno število ur odsotnosti (4).
Shranimo (5).
BLOG: Poplave 2023 – ukrepi za pomoč pri odpravi posledic
BLOG: Najpogostejše računovodske napake v javnem sektorju
BLOG: Vodenje evidenc o izrabi delovnega časa
BLOG: Regres 2023 v podjetju
BLOG: ZVOP-2 in izrekanje kazni
BLOG: Novi obrazec REK-O od 1. januarja 2023 dalje