2025.08.001

BP Blagajniško poslovanje

  • Knjiženje - Prejemki / izdatki: Urejen je izračun kontrolne številke v Referenci. 

DDV Davek na dodano vrednost

  • DDV - Preglednica - Izvoz: Dodana možnost "Izvoz po sklepu davčnega organa", ki omogoča pripravo KIR/KPR .zip datoteke za obdobje od - do izbranega datuma knjiženja dokumenta.
  • OSS - Knjiženje dokumenta - Datum obdobja se sedaj predlaga tudi upoštevajoč ali je DDV obdobje zaklenjeno ali ne, kljub odklenjenemu OSS obdobju.

DK Dvostavno knjigovodstvo

  • Dnevne obdelave - Opominjanje: Pri pripravi opominov je urejeno, da pri končnih potrošnikih stroški opomina ne presegajo višine obresti, če so obračunane. Za vse ostale prejemnike opominov se stroški opomina obračunajo v višini iz nastavitev programa. Končni potrošnik je v šifrantu strank tista stranka, ki je fizična oseba in ni zavezanec za DDV. 
  • Dnevne obdelave - Pregled knjiženja - SDD SEPA direktne obremenitve: Pri pripravi datoteke je dodana kontrola na status TRR plačnika. Program opozori, kateri TRR ni aktiven, v datoteko se podatki za neaktivne TRR ne zapišejo.
  • Dnevne obdelave - Opominjanje - dopolnitev izpisa Združeni opomin UPNPR in Opomin UPNQR:
    • Za naziv plačnika in naziv prejemnika se upošteva 33 znakov iz polja Polni naziv, kot je omejitev za QR kodo na obrazcu. Če je polje Polni naziv v šifrantu strank prazen, se upošteva naziv iz polj Naziv, Naziv (2., 3.).
  • Dnevne obdelave - kompenzacije - prenova kompenzacij:
    • Posodobitev pripomočka in izpisov za pripravo medsebojnih kompenzacij.
    • Vnos danega predloga kompenzacije in prejetega predloga kompenzacije.
    • Spremljanje kompenzacij glede na status.
    • Nov pripomoček za odklepanje, storno in zavrnitev kompenzacije. 
    • Pošiljanje PDF predloga medsebojnih kompenzacij preko ePoštarja, shranitev PDF v eRegistrator, Dogodke in na temeljnico. 

OBR Obresti

  • Obračun - Obračuni - gumb Tisk/e-Pošiljanje ali Tiskanje izpisa Zbirno za postavko: Popravek seštevkov, da se izpišejo tudi v primeru, da niso vnesene številke dokumentov za katere so obračunane obresti.
  • Obračun - gumb Izpis obračunov ali Tisk/e-pošiljanje:
    • Na izpisu obračuna obresti se upošteva leva ali desna postavitev prejemnika glede na nastavitev iz Administracija -  Nastavitve - Izpisi - Dodatne nastavitve - Splošno - Naslov prejemnika.

OSD Osnovna sredstva in drobni inventar

  • Osnovna sredstva in drobni inventar - zavihek Osnovni podatki: 
    • Dodan informativni prikaz Dobe uporabnosti iz amortizacijske stopnje izbrane amortizacijske skupine oziroma vnesene amortizacijske stopnje na zavihku. 
    • Izračun je v letih z upoštevanjem decimalk iz amortizacijske stopnje.
  • Osnovna sredstva in drobni inventar - Priprava temeljnice - Izločitev, prodaja, inventurni manko, višek:
    • Popravek pri zaokroževanju na temeljnici izločitve z več viri financiranja vnesenih v odstotkih v skupnem seštevku 100%.
  • Preglednica Osnovna sredstva in drobni inventar: 
    • Filter Najem privzeto ni aktiven. Aktivira se v primeru nastavitve opcije obračuna najemov in vzpostavljene povezave do modula Obračun obresti ali v primeru vključenega ključa najemi brez amortizacijskega načrta.

PP Plačilni promet

  • Priprava plačilnih nalogov v datoteko: Na izbor je dodana možnost označitve Uporaba šumnikov. V primeru označitve se v xml datoteko za naziv prejemnika zapišejo šumniki. 

PRAC Prejeti računi

  • Prenovljeni prejeti računi - Knjiženje in davki: Kontrola, ki preverja davke in odbitni delež med računom in povezanimi dokumenti nabave je dopolnjena tako, da se upoštevajo tudi morebitni navzkrižni šifranti (šifrant strank).
  • Prenovljeni prejeti računi - Knjiženje in davki - Priprava knjižb: Pri pripravi knjižb iz potrjevanja se na knjižbah upošteva tudi znesek z neodbitim DDV, kjer je to potrebno.

Potrjevanje dokumentov

  • Potrjevanje - Čakalna vrsta: Potrjevalec ima na aktivnosti, ki jo potrjuje omogočeno povezovanje z dokumenti nabave. Povezovanje je omogočeno v primeru potrjevanja prejetih računov:
    • Gumb Dokumenti nabave: omogočen je izbor dokumentov nabave, ki jih je potrebno povezati na prejeti račun račun. Povezovanje poteka po enakih pravilih, kot povezovanje v modulu PRAC.
    • Gumb Povezani dok. nabave: omogočen je pregled dokumentov nabave, ki so povezani na račun.
    • Gumb Zapiši odvisne stroške: omogočeno je zapisovanje odvisnih stroškov, ki se ob vnosu zapišejo na izbrani prejeti račun in izbrani predprejem.
    • Omogočeno je kombinirano povezovanje računa z dokumenti nabave, tako iz modula PRAC kot v Potrjevanju. 

SPR Spremljanje plačil računov

  • Računi in plačila - gumb Plačevanje - Pripravi plačila: Urejeno je polnjenje analitik za konto, ki ima privzete analitike v Kontnem planu. 
  • Računi in plačila - Izpisi - Odprte postavke: Odpravljena je težava pri pripravi izpisa opomina v primeru tiskanja v PDF. 
  • Računi in plačila - Tiskanje - Odprte postavke - Opomini:
    • Izpisu "Opomin (UPN)" je spremenjen status na neaktiven. 
    • Na izpisu Opomin in Opomin (UPN) je spremenjen uvodni stavek.
    • Na izpisu Opomin (UPN) je v sklopu podatkov plačila za ime plačnika in ime prejemnika ter zapis obeh v QR kodi urejen zapis tako, da se upošteva Polni naziv iz šifranta Stranke, če je ta vpisan, drugače se upošteva Naziv 1 + Naziv 2 + Naziv 3, v dolžini 33 mest. 
  • Računi in plačila - gumb Plačevanje - izbor Več dokumentov: Urejena je priprava vrstice za nepoknjiženi del plačila. V polje Zapirano v modul se ne zapiše več SPR ampak je prazno in je zato v Dvostavnem knjigovodstvu možno vpisati konto.

DOH Dohodnina

  • Dohodnina - izbira poljubnega zapisa dohodnine - zavihek Oprostitve - gumb Vnesi vrstico - polje Šifra prejemnika:
    • V šifrant Vrst prejemkov je dodana nova šifra 8072 - Začasni denarni prejemek po zakonu, ki ureja dolgotrajno oskrbo.
    • Šifri 8061 je bil spremenjen naziv v Odškodnine za navadno škodo ter odškodnine za nepremoženjsko škodo za pretrpljene telesne bolečine.
  • Dohodnina - izbira poljubnega zapisa dohodnine - zavihek Oprostitve kmet. - gumb Vnesi vrstico - polje Šifra prejemnika:
    • Šifri 8102 je bil spremenjen naziv v Plačila iz naslova ukrepov kmetijske politike, pridobljena za naravne in druge omejitve, značilne za posamezno območje ...

DOP Drugi osebni prejemki

  • Analize - Analiza obračunov:
    • Dopolnjen je prikaz obračunskih podatkov v Analizi obračunov (zneski se ne podvajajo več) v primeru, ko je na stranki (pogodbeniku) na zavihku Stiki vnesenih več stikov na šifri stika, ki je izbran v Nastavitvah programa - zavihek Splošno - polje Tip stika za pošiljanje obr. listov.
  • Vrste pogodb - Izbrana pogodba - Obračun - Gumb Analiza obračunov:
    • Dopolnjen je prikaz obračunskih podatkov v Analizi obračunov (zneski se ne podvajajo več) v primeru, ko je na stranki (pogodbeniku) na zavihku Stiki vnesenih več stikov na šifri stika, ki je izbran v Nastavitvah programa - zavihek Splošno - polje Tip stika za pošiljanje obr. listov.
  • Vrste pogodb - Izbrana vrsta pogodbe - Obračun - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - e-pošiljanje obr. listov:
    • Dopolnjena je kontrola pri pošiljanju obračunskih listov v primeru, ko ne uporabimo nastavitve Uporabi e-naslove prejemnikov izplačil, ampak pošljemo vse na en elektronski naslov - v tem primeru, se pošljejo vsi obračunski listi, ne glede na to ali ima pogodbenik vnesen Privzeti stik ali ne.
  • Nov DOP - Obračuni - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - e-pošiljanje obr. listov:
    • Dopolnjena je kontrola pri pošiljanju obračunskih listov v primeru, ko ne uporabimo nastavitve Uporabi e-naslove prejemnikov izplačil, ampak pošljemo vse na en elektronski naslov - v tem primeru, se pošljejo vsi obračunski listi, ne glede na to ali ima pogodbenik vnesen Privzeti stik ali ne.

KE Kadrovska evidenca

  • Zaposleni - Zaposleni - Spremembe za prihodnost - Uredi zapis - Delo in Kariera - Uredi zapis:
    • Gumb Odpri povezano spremembo je onemogočen.
  • Zaposleni - Dogodki zaposlenih - Delo in kariera - Uredi zapis - Odpri povezano spremembo:
    • Onemogočeno je dodajanje dogodka za Delo in kariera.
  • Zaposleni - Zaposleni - Podatki plač - Plače - Datumi in dobe:
    • Na formo zaposlenega je dodan prikaz skupne delovne dobe. 
  • Obdelave, pregledi in izpisi - Dopusti in odsotnosti - Dopusti po zaposlenih - Gumb Izvoz podatkov - e-pošiljanje odločb:
    • Na vnosno okno je dodana možnost izbire Šifre organizacijske enote od - do.
  • Zaposleni - Dogodki zaposlenih - Delo in kariera - gumb Tiskanje - Dokumenti - gumb Vzorci:
    • Zamenjana je privzeta predloga Pogodba o zaposlitvi.
  • Obdelave, pregledi in izpisi - Dopusti in odsotnosti - Dopusti po zaposlenih - Tiskaj - Evidenca dopusta po zaposlenih:
    • Dopolnjen je podatek Ostanek dopusta iz pret. leta. Če obstaja podatek na zaposlenem, ga privzeto prikažemo na izpisu, sicer pa kot do sedaj prikažemo podatek iz nastavitev KE. 
  • Obdelave, pregledi in izpisi - Dopusti in odsotnosti - Dopusti po zaposlenih - OLAP Analiza dopustov in odsotnosti:
    • Dodan je podatek Zadnji mesec koriščenja dopusta. 
  • Zaposleni - zaposleni - Spremembe za prihodnost - Vnesi nov zapis:
    • Onemogočen je vnos nove spremembe, ki ima datum veljavnosti starejši od najnovejšega obstoječega zapisa.
  • Zaposleni - Zaposleni:
    • Na preglednico sta dodana stolpca Registracija prisotnosti in Nivo uporabnika. 
  • Nastavitve programa - zavihek Dopust:
    • Dodan je nov razdelek Dodatni dopust po TR, v katerem se nahaja novo potrditveno polje Izračun dopusta po različnih KP. S potrditvijo tega polja se določi, ali se dopust po TR izračunava glede na kolektivno pogodbo (KP) ali ne.
  • Kadrovski šifranti - Dodatni dopust po TR:
    • Če je v nastavitvah označeno, da se dopust po TR izračunava glede na kolektivno pogodbo, potem preglednica vključuje dodatna stolpca Številka KP in Naziv KP. Pri vnosu novega zapisa je v tem primeru obvezna izbira številke kolektivne pogodbe.
  • Obdelave, pregledi in izpisi - Dopusti in odsotnosti - Priprava dopusta - gumb Nov vnos - gumb Priprava:
    • Zaposlenim, ki imajo določeno KP, se dopust po TR preračuna glede na število dni določenih za to KP.
    • Če zaposleni nima določene KP ali če za njegovo KP ni posebnih določil, se dodatni dopust po TR ne preračuna. Program uporabnika o tem tudi obvesti.
  • Obdelave, pregledi in izpisi - e-VEM obrazci - M obrazci - Podatki za vlogo:
    • Polje 16 - Podlaga zavarovanja: Dodana je nova podlaga 122 Delavec pred upokojitvijo, ki dela s krajšim delovnim časom 80%.
    • Polji 17 in 18: Dodane kontrole v primeru izbire zavarovalne podlage 122 - vrednosti v teh poljih so lahko od 36 do 40.

OPN Obračun potnih nalogov

  • Nastavitve programa - Zavihek Splošno:
    • Dodani sta polji Obračunal/a ter Pregledal in odobril. V primeru, ko je polje Predlagaj pooblaščene (na istem zavihku v Nastavitvah programa) označeno s kljukico, se osebi, ki sta izbrani v teh poljih predlagata na potnem nalogu na zavihku Obračun in sicer takoj po vpisu datuma v polje Obračun izvršen.
  • Nalog za službeno potovanje - Tiskaj - Predloga - Tiskaj - Nalog za službeno potovanje - Predloga III:
    • V izpisu Predloga III sta urejeni (skrajšani/podaljšani in premaknjeni) polji za Prevoz, ko izberemo Ostalo ali Kombinacija.

OPZ Obračun plač zaposlenim

  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Izbrani mesec - Korak 3 Priprava obračuna - Analiza priprava obračuna:
    • Dodani sta dve novi polji: Šifra relacije in Naziv relacije.
  • Evidenca prisotnosti - Planiranje odsotnosti - Analiza dopusta:
    • V OLAP Analizi dopustov so nazivi stolpcev preimenovani skladno s poimenovanjem v mojINFO.
  • Pripomočki - Analize - Analiza Obračunov:
    • V analizo so dodani podatki Številka TRR - 1, Številka TRR - 2, Banka 1 (šifra), Banka 1 (naziv), Banka 2 (šifra), Banka 2 (naziv).
  • Pripomočki - Analize - Analiza Obračunov z obračunskimi vrsticami:
    • V analizo so dodani podatki Številka TRR - 1, Številka TRR - 2, Banka 1 (šifra), Banka 1 (naziv), Banka 2 (šifra), Banka 2 (naziv).
  • Obračun plač – izbira poljubnega obračuna – gumb Neposredni vnos - Izbira poljubnega zaposlenega – zavihek Zaposlitev, bolezni, delovna doba:
    • Prikaz vrednosti "Delovna doba - Odstotek" je odvisen od nastavitev programa Javni sektor (Nastavitve programa - zavihek Splošno):
      • Če je izbrana možnost Javni sektor, se odstotek delovne dobe prikaže na podlagi šifrantov: Šifranti - Sistem obračuna - Odstotki za delovno dobo - Javni sektor.
      • Če možnost Javni sektor ni izbrana, se odstotek delovne dobe prikaže na podlagi: Šifranti - Sistem obračuna - Odstotki za delovno dobo - Splošno.
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Izbira poljubne priprave obračuna - Korak 3 - Priprava obračuna:
    • Na dno forme je dodan nov gumb Korak 1, ki za izbranega zaposlenega prikaže podatke iz Koraka 1. Prikazani podatki so namenjeni zgolj pregledu in jih ni mogoče urejati v Koraku 3.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Prenos v Plačilni promet:
    • V polje Namen nakazila se prepiše besedilo iz Naziva obračuna. Besedilo se lahko pred Pripravo za plačilni promet po želji spremeni.
    • Na razdelek Posebne šifre 2 je dodano novo polje Prenesi Namen nakazila v eno vrstico. Polje je aktivno samo v primeru, ko je s kljukico označeno polje Združeni plačilni nalogi glede na Šifro 2. Če se polje Prenesi Namen nakazila v eno vrstico označi s kljukico, se za plačilne naloge, ki se nanašajo na izplačila zaposlenim, na plačilne naloge v Namen nakazila prenese samo podatek, ki je pred Pripravo plačilnih nalogov vpisan v polje Namen nakazila.
  • Obračun plač – izbira poljubnega obračuna – gumb Neposredni vnos - gumba Uvoz in Izvoz podatkov:
    • Za omenjeni akciji sta v varnostni sistem dodana nova ključa:
      • OPZ – Neposredni vnos – gumb Uvoz podatkov – prepovedano
      • OPZ – Neposredni vnos – gumb Izvoz podatkov – prepovedano
    • V primeru zaklenjenega obračuna je gumb Uvoz podatkov onemogočen in uvoz ni možen.
    • Pri uvozu podatkov je sedaj obvezna ponovitev obračuna, na kar nas program tudi opozori.
    • Urejeno je, da se uvoz podatkov izvede šele po potrditvi.
    • Izvoz in uvoz podatkov sta prilagojena tako, da pravilno obravnavata prazne vrednosti. 
  • Povsod v programu Plače, kjer je na voljo čarovnik za uvoz, se ob odpiranju okna za izbor datoteke zdaj privzeto prikažejo vse vrste datotek.
  • (Javni sektor) Obračun plač - Izbran vzporedni obračun (zaporedna številka 0) - Gumb Neposredni vnos - Gumb Vzporedni obračun:
    • Korak Urejanje vrst za poračun: Na desnem kliku - Izbira stolpcev, je v Polja, ki so na voljo, dodana možnost izbire stolpca Šifra JS.
  • Nastavitve programa KE in OPZ:
    • V polju Številka šifranta za zaposlene je onemogočena možnost navzkrižnih povezav. 
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - Izbrani mesec - Korak 2 Prenesi v pripravo obračuna:
    • Nastavitev "Dodaj prevoz/prehrano tudi za delo na soboto, nedeljo in praznik" je skrita, v ozadju pa se program obnaša kot da je nastavitev vedno izbrana ne glede na izbiro nastavitev za prehrano in prevoz na delo. 
  • (Javni sektor) Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Posredni vnos:
    • Gumb Izvoz podatkov (plačljiva licenca):
      • Dopolnjena je priprava Excel datoteke tako, da se v datoteko ne zapišejo osnove zaposlenih, katere imajo vnesene datumske omejitve, ki ne ustrezajo obdobju obračuna iz katerega izvajamo izvoz.
  • Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek Nadomestila ZZZS, ZPIZ,... - Gumb Obrazci eNDM za refundacije:
    • Dopolnjena priprava podatkov delovnega koledarja v primeru samodejne priprave večjega števila zahtevkov.
  • (Javni sektor) Šifranti - Ostali šifranti - Delovna mesta - Izbira enega delovnega mesta - zavihek Podatki za JS:
    • Na vnosno masko dodano polje Se ne poroča v ISPAP. Privzeto je polje prazno. 
  • (Javni sektor) Šifranti - Ostali šifranti - Delovna mesta:
    • Na preglednico je dodan stolpec Ni v ISPAP - desni klik Izbira stolpcev.
  • (Javni sektor) Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Izvoz podatkov plač v javnem sektorju.
    • Dopolnjena je priprava XML datoteke tako, da podatki, ki se nanašajo na delovno mesto, ki ima označeno, da se ne poroča v ISPAP, v datoteki niso zajeti.
  • (Javni sektor - Nastavitev obračuna za Univerzo) Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek REK obrazci in eDavki - Gumb Obrazci REK-O:
    • Omogočena je priprava REK-O obrazca v primeru, ko imamo v obračunu zaposlenega, ki ima v šifrantu zaposlenih v Razporeditvi po DM vnesenih več delovnih mest, na katerih ima oznako 1/5 Dopolnilno delo.
  • Obračun plač:
    • Omogočen je obračun Zimskega regresa za izplačila po 01. 01. 2026.
    • Za vrsto obračuna Regres in vrsto dohodka 1151 Del plače za poslovno uspešnost je v Posrednem vnosu obračuna plač - Gumb Dodatno -  omogočena obdelava Priprava regresa, ki na podlagi nastavitev na vrsti obračuna in samem obračunu, predlaga znesek regresa po zaposlenih glede na trajanje in delež zaposlitve.
    • Ustrezno dopolnjena priprava obrazca REK-O za Vrsto dohodka 1151 in Vrsto dohodka (iREK) 1112.
  • Obračun plač:
    • Dodana je dohodninska lestvica za izplačila v letu 2026.
  • Šifranti - Zaposleni - Podatki zaposlenih - Gumb Pripomočki - Izračun olajšav:
    • Dodani so zneski olajšav za leto 2026 - s klikom na Potrdi pri izbiri Leta olajšave 2026 se ažurira splošna olajšava ter posebne olajšave za vzdrževane družinske člane.
    • Za obračune z datumom izplačila v letu 2026 se ustrezno upoštevajo tudi novi zneski za zaposlene, ki imajo označen izračun dodatne splošne olajšave.
  • Obračun plač - Izbran vzporedni obračun - Zavihek nastavitve:
    • Omogočen obračun bonitet pri vzporednem obračunu.
  • (Javni sektor) Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek Obračunski list:
    • Na vrsti izpisa Javni sektor II-običajno tiskanje je urejen prikaz podatka Bruto plača (Z080) in Bruto plača (Z080 + F + I) v primeru, ko imamo v obračunskih vrsticah vrsto izplačila A012 Redno delo - dopolnilno delo.
  • Obračun plač:
    • Odpravljena težava, ki se je pojavila na preglednici vseh obračunov ob kliku na Vsi zapisi.
  • Invalidska organizacija (nad 50 % zaposlenih invalidov) Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Izvoz podatkov - Prenos v Dvostavno knjigovodstvo:
    • Dopolnjena je priprava redne temeljnice in temeljnice za PP v primeru odstopanja pri temeljnici za nekaj centov.
  • (Javni sektor) Obračun plač - Izbran obračun - Gumb Dokumenti obračuna - Zavihek Obračunski list:
    • Na vrsti izpisa Javni sektor II-običajno tiskanje se v primeru, ko imamo označeno Tiskam povečan-zmanjšan obseg dela, izpisujejo tudi  vrstice za zmanjšan obseg.

Registracija časa

  • Analize in izpisi - Izpis trenutno prisotnih zaposlenih:
    • Dodana je možnost izbire lokacije.
  • Nastavitve programa:
    • Po potrditvi nastavitev je dodana kontrola z opozorilom, ki prepreči shranjevanje v primeru, ko sta hkrati izbrani možnosti "Saldo ur po koncu dneva" in "Prikaži dnevni in tekoči saldo ter vsoto ur za koriščenje".
  • Evidenca prisotnosti - Evidenca prisotnosti in priprava obračuna - izbira poljubne evidence - gumb Čarovnik za uvoz:
    • Dopolnjen je čarovnik za uvoz podatkov v Korak 1 Evidence prisotnosti in sicer:
      • V specifikaciji ni več potrebno navajati zaporedne številke, saj se ta med uvozom določi samodejno.
      • Omogočen je uvoz več zapisov za isti dan.
  • Registracija terminal - gumb Informacije - zavihek Saldo ur:
    • Urejeno je, da so podrobnosti za posamezni dan vedno prikazane.
  • Urejeno je razvrščanje stolpcev Ure za koriščenje, Tekoči saldo, Dejanske ure.
  • Nastavitve - Videz - Opravljene ure tekočega meseca:
    • Ko je v nastavitvah izbrana nastavitev opravljene ure tekočega meseca, se podatek prikaže na začetnem zaslonu.
  • Nastavitve - Videz - Opravljene ure tekočega meseca ALI Saldo ur tekočega meseca:
    • Ne glede na to, katera nastavitev je izbaran, se v Informacijah vedno prikaže podatek Saldo ur tekočega meseca. 
  • Analize in izpisi - Analiza po dnevih - gumb Potrdi - gumb Tiskanje - Nastavitev strani:
    • Privzeto je nastavitev "Tiskanje z niansami sivine" odkljukana. 
    • Shranjevanje nastavitve "Tiskanje z niansami sivine" je vezana na vsako olap analizo in vsakega operaterja posebej. 
  • Dogodki zaposlenih - prikaz dogodkov posameznega dne:
    • V preglednico Dogodki na dan je dodan nov stolpec Ime web operaterja.

mojINFO

  • Nastavitve - Meni Potni nalogi:
    • Dodani sta nastavitvi Vnos SM in Vnos SN, ki v primeru, da sta aktivirani, ob vnosu napovedi službenega potovanja omogočata izbiro aktivne analitike.
  • Potni nalogi - Moji aktivni potni nalogi - Nov potni nalog:
    • Ko je vnos analitik aktiviran, lahko ob vnosu novega potnega naloga analitiki izberemo.
    • Izberemo lahko samo aktivne analitike.
    • V primeru, ko je vnos analitik aktiviran in ob vnosu potnega naloga analitiki nista izbrani, se ob potrditvi vnosa privzameta iz podatkov zaposlenega.
  • Administracija - Varnostni sistem - Varnostni sistem - Aplikacijski:
    • V varnostni sistem je dodan nov ključ "WEB - Evidenca prisotnosti vseh, Urejanje vseh dogodkov", ki operaterju omogoča, da v mojINFO (Evidenca prisotnosti - Vse prisotnosti - gumb Dodaj dogodke) dodaja vse aktivne vrste dogodkov, ne le tistih, ki so označeni za prikaz v mojINFO.
  • Potni nalogi - Moji aktivni potni nalogi:
    • Omogočeno je dodajanje več priponk na potni nalog, brez da se potni nalog prej shrani.

DN Delovni nalogi

  • Delovni nalogi - zavihek "Material in storitve": Vpeljana kontrola nad zapadlostjo serije artikla oziroma opozarjanje, če se serija izteče znotraj nastavljenih dni za opozorilo.

FAK Fakturiranje

  • Na vrstici Predračuna, Naročila kupca in odpremnega naloga je omogočen pregled razpoložljive zaloge za Artikel in Serijo. Dostop do pregleda je preko funkcijske tipke F4.
  • Nekoliko spremenjena uporabniška izkušnja pri izbiri davčnih klavzul.
    • Pri izbiranju klavzule se prikazuje Opis. Ob izbiri se v polje se v vzrok oprostitve prepiše klavzula.
    • Pri kopiranju med dokumenti se kopira tudi vzrok oprostitve. Delovanje je urejeno na vseh opcijah kopiranja, tako za glave kot za vrstice.
    • Šifranti - Preglednica klavzul ima privzeto prikaz vseh zapisov.

NDK Naročila dobaviteljem in kupcev

  • Pregled Zgodovina prodaje artikla, po novem za naročila kupca, se tudi "Delno izdana" prikazujejo kot "V pripravi".
  • Kupci - Naročila kupcev ter Odpremni nalogi: Na zavihku "Dostava" smo na poljih voznik, vozilo in priklopnik dodali "HINT" z navodilom glede izpolnjevanja podatkov za priklic na dokument.
  • Kupci - Naročila kupcev ter Odpremni nalogi: Na vnosni formi vrstice smo dodali podatek "Tip pakiranja ADR". Podatek se pri vnosu vrstice predlaga iz ADR podatka na artiklu drugače pa se z dokumentom kopira oziroma prenese iz naročila kupca na odpremni nalog.
  • Na vrstičnem vnosu naročila dobavitelju so dodani dobaviteljevi podatki o artiklu. Za urejanje sta omogočena Naziv 1 in Naziv 2.
  • Kupci - naročila kupcev: Urejen prenos tekstovnih vrstic iz naročila v odpremni nalog tudi ob nastavitvah knjige naročil, ki preprečujejo prenos vrstic z nezadostno zalogo.
  • Dopolnili smo čarovnik za uvoz vrstic naročila dobavitelju in prevzema tako, da se artikle po novem lahko prepozna tudi po šifri za primerjavo.
  • Pri pripravi naročil dobaviteljem se artikli razvrščajo po šifri artikla, razen v primeru, ko je izbrano eno naročilo. Ko je izbrano eno naročilo in se prenašajo posamezne vrstice, se sortira glede na zaporedje iz naročila kupca.

Ogrodje – iCenter

  • Saop Nastavitve - Povezava z Yescor: Dodan izbor okolja (testno, delovno) ter osveženi URL naslovi in API Key za komunikacijo z Yescor.

QM Spremljanje kakovosti

  • Vhodna kontrola, končna kontrola: Urejeno knjiženje prenosa med skladišči v kolikor je "zaključek" kontrolnega naloga prožen znotraj kontrolnega naloga in ne na preglednici kontrolnih nalogov.

TDR Trgovina na drobno

  • Na gotovinski prodaji je bilo obvestilo "Račun za davčnega zavezanca (izpis po 82. členu ZDDV)" zamenjano z "Naj se račun izpiše z davčno številko in podatki kupca?". 
  • Na knjiženjih, smo pri artiklih, katerih zaloga se vodi po seriji,  preprečili vnos znaka apostrof v seriji.
  • Odpravljena je bila napaka pri iskanju strank preko interneta, ko program v primeru uporabe alfanumeričnega šifranta strank, na blagajni ni poiskal stranke preko interneta in je dodal na račun. Identična težava je bila odpravljena tudi v primeru prodaje darilnih bonov. 

VRP Večnivojski razpis proizvodnje

  • Knjiženje - delovni nalogi: Na zaključenih delovnih nalogih smo umaknili opozorila, da je izdelek neaktiven (ali v kakšnem drugem statusu, ki ne omogoča kreiranje delovnega naloga).

SER Servisna dejavnost

  • V primeru vključene kontrole razpoložljive zaloge v servisni dejavnosti, smo iz vrstic ki se kontrolirajo umaknili vrstice materiala ki imajo status "brisano". 
  • na preglednico servisnih nalogov smo dodali prikaz podatka "opomba" iz zavihka Analitike v servisnem nalogu.

Artikli

  • Artikli - nov podatek o ADR (nevarni snovi) smo dodali v:
    • uvoz iz besedilnih datotek
    • uvoz artiklov - napredni način
    • kopiranje artiklov
  • Artikli - preglednica artiklov - dodajanje lastnosti po meri: Pri vpisovanju vrednosti lastnosti se sedaj izvaja validacija nad ustreznostjo vrednosti lastnosti glede na njeno vrsto.

Stranke

  • Stranke - Vnosno okno - Dodano polje za vnos polnega naziva subjekta. 
  • Stranke - Vnos iz interneta - Omogočeno polnjenje polnega naziva subjekta.
  • Obračuni - gumb Tisk/Osnutki:
    • Spremenjen je status izpisov na Neaktiven (Univerzalni plačilni nalog, UPN obrazec, UPN obrazec A4).
    • Dopolnjen je izpis Račun z UPNQR: V sklopu podatkov plačila so za ime plačnika in ime prejemnika ter zapis obeh v QR kodi urejeni zapisi tako, da se upošteva Polni naziv iz šifranta Stranke, če je ta vpisan, drugače se upošteva Naziv 1 + Naziv 2 + Naziv 3, v dolžini 33 mest.
    • Če je obračun že pripravljen in zaključen, je potrebno obvezno zaključek obračuna ponoviti.
  • Spremenjen način zapisa nazivov za UPN QR kodo računa.
    • Naziv prejemnika in plačnika se zapiše kot Naziv1+presledek+Naziv2 do 33 znakov. Izločeni so tudi nepotrebni presledki.
  • Šifranti - Otroci/Učenci: Urejeno je sočasno dodajanje nove šifre stranke pri vnosu v OST in drugih modulih. Če šifra stranke (ki je enaka šifri otroka) že obstaja, se ob shranitvi zapiše prva naslednja prosta številka.
  • Stranke - zavihek Ostali podatki: Naziv dejavnosti se prikaže v celoti, kot je zapisan v šifrantu dejavnosti.
  • Stranke - uvoz iz Vies: Odpravljena je težava pri zapisu splošnih podatkov o stranki (naziv, naslov...) v primeru uvoza iz Vies.

Web.API

  • web.API - AddTravelOrders:
    • Metoda je dopolnjena s parametorm <FolderID>, ki omogoča pripenjanje fascikla k potnemu nalogu.
    • Ob uspešni izvedbi se v odgovoru vrneta polji <Name> in <Value>, ki predstavljata ključ zapisa.
  • web.API - GetTravelOrders - Metoda je dopolnjena s parametorm <FolderID>, ki vrne ID fasickla, ki je pripet na potnem nalogu.
  • Get/Add/Update/DeleteItemsConverterCodes - Nov set api metod za pridobivanje, vpisovanje, urejanje in brisanje podatkov pretvornikov artiklov.
  • Get/Add/UpdateItemsDevicesData - Set novih api metod za pridobivanje, vpisovanje in urejanje podatkov o "napravah".
  • Get/Add/Update/deleteItemsNutritionValues - Set novih api metod za pridobivanje, vpisovanje, popravljanje in brisanje podatkov o prehrambenih vrednostih artiklov.
  • MoveOrderToDispatchAdvice - Upoštevanje podatka "Tip naročila" naročila kupca.
  • Customers - ADD/PATCH/GET - Dodana značka <FullName>, ki omogoča polnjenje podatka "Polni naziv subjetka".
  • Get/Add/ModifyItmesGeneralData - Dopolnitev metod: na node <PropertiesData> je dodan nov podatek <ADRID> (ADR šifra nevarne snovi).
  • V metodi ModifyServiceOrder smo odpravili napako, ko se znački ReceorionMode in IssueMode nista spremenili.
  • web.API - Customers/GetOpenAccounts - Urejena težava pri uporabi filtra DocumentDate.
  • web.API - Add/Get/ModifyServiceOrder - v seznam podatkov teh treh metod je dodan tudi podatek "Kontrola opombe" (značka <ControlComment>).
V tem prispevku