V primeru, da imamo račune, ki niso bili uspešno poslani na UJP moramo te vrniti v pripravo ter jih še enkrat izstaviti.Neuspešno izstavljene račune vrnemo v pripravo (gumb ) na izstavitvi računov. V tabeli izberemo račune, ki niso bili uspešno izvoženi, tako, da damo v stolpcu »Izbor« kljukico pred računom. Nato kliknemo »Vrni v pripravo«. V tabeli izstavitev računov lahko prikažemo samo e-račune, ki gredo v spletno banko oz. samo e-račune, ki gredo preko UJPa na e-pošto. E-računi, ki gredo v spletno banko imajo v stolpcu »Izstavi na« vpisano UJPnet, e-računi, ki gredo na e-pošto pa e-pošta preko UJPnet-a B2B. Ko smo račune vrnili v pripravo odpravimo vzrok za napako (vnesemo davčno št. plačnika v OST, vnesemo pravilno davčno številko plačnika na UJPu, ...)
Ko imamo vse urejeno lahko E-račune ponovno izstavimo (ponovni zaključek obračuna ni potreben).V primeru, da ne moremo pravočasno odpraviti napake lahko tak račun natisnemo, tako da izberemo otroka ter mu damo kljukici "Tisk na tiskalnik" in "Izstavitev računa – vse tisk". Na tak način se bo otroku, ki ima nastavljeno izstavitev e-računa, račun natisnil na papir.
BLOG: Dileme pri datumih za obveznost in odbitek DDV
BLOG: Zakaj naj se vključim v čezmejno SME ureditev?
BLOG: Kako zmanjšati stroške energije in izboljšati učinkovitost industrije?
POSNETEK: mojINFO za vodje - vse na enem mestu